Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

100 S4 4.2 v8 ei ota kierroksia ja imusarja öljyä täynnä, Mikä vikana?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 100 S4 4.2 v8 ei ota kierroksia ja imusarja öljyä täynnä, Mikä vikana?

    Auto on pelannut hyvin, mutta tänään menin käynnistämään autoa aamulla. Käynnistyi hyvin mutta ei ottanut kierroksia ollenkaan. Aloin purkamaan autoa niin imusarja täynnä öljyä. Missä vika on??
    Viimeksi muokannut arto s; 10.3.2011, 13:12. Perustelu: Isoja kirjaimia.

  • #2
    Huohotus jäässä ja sylkenyt öljyt imusarjaan?

    Comment


    • #3
      Sama mielessä, huohotinletku tukossa.

      Comment


      • #4
        huohotinletkut on sulat kokonaan. pitää varmaan purkaa konetta enemmän ja katsoa mitä se on syönyt. toinen olisi että uusi motti kokonaan..

        Comment


        • #5
          No ennen kun koko koneen irrotat tuon takia, niin tarkistele vikakoodit.
          Jos se kerran nätisti lähtee käyntiin, mutta ei ota kierroksia, en minä vielä ryhtyisi siitä kovin pitkälle purkamaan.
          Savuttiko se tyhjäkäynnillä?

          Comment


          • #6
            Mitä siinä siis tapahtuu kaasua painettaessa? Ei mitään, eli sama painaako vai ei, tukehtuu vai nostaa hitaasti kierroksia, tms?
            Itse tulkitsen tuota sanomaasi, ettei yhtään mitään tapahdu ja tällöin herää kysymys tapahtuuko suoraan konehuoneesta kaasuun koskettaessa mitään? Vaijerikonehan tuo taitaa olla vielä.
            Hieman enemmän sitä kuvailua olisi suotavaa pistää, tämä kun on tasolla "auto ei toimi" ja siihen on aika vaikea kenenkään mitään pistää vastaukseksi, korkeintaan voi sanoa että "se pitää korjata".

            Comment


            • #7
              ei savuta tyhjäkäynnillä ollenkaan. ja kierrokset ottaa ripeästi 3000rpm silloin se alkaa röpisemään

              Comment


              • #8
                Vikakoodeja ei ole katottu?
                Ei näitä purkaan kannata ryhtyä ennen kuin tarkistaa mahdolliset vikakoodit.
                Syttypuolelle sanosin menevän, ja öljy nyt on peruja jostain muusta ongelmasta.

                Comment


                • #9
                  Milloin on tulpat vaihdettu? Tulpanjohdot kunnossa? Kasi ei tainnut olla suorasytkällä, jos en väärin muista.

                  Comment


                  • #10
                    koneessa oli kolme sylinteria hajalla ja yksi mäntä. tilauksessa uusi motti mutta tuntuu olevan hankala saada moottoria.

                    Comment


                    • #11
                      Kolme sylinteriä hajalla, miten? Halki vai väljiä vai ..?
                      Itse etsisin suoraan uudemman moottorin esim. A- tai S8:sta.

                      Comment


                      • #12
                        Sinnehän jäi sitten juurikin oikea määrä pyttyjä jäljelle. :)

                        Comment


                        • #13
                          Kuinka voi kolme pyttyä hajota yön yli parkissa ollessa? Tai että edes yksi mäntä hajoo paikalla ollessa moottorin olessa sammuksissa
                          Auton on täytyny oirehtia jotenkin aikasemminkin.

                          No toisaalta onhan näitä outoja tapauksia ollu ennenkin.

                          Comment

                          Working...