Juu muistelen tuohon törmänneenikin. Pitää vilasta sekin. Onkos ruiskun ecu perinteisessä paikassa puhaltimen takana apparin puolella?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
KEIII-jetti kränää(2.3 NG)
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja VilleP Näytä viesti...oli yksi tulpanhattu hapettunut kontaktipinnalta, mut sen sain putsattua ja puutuminen hävis, paitti kylmänä tekee edelleen.
Miten läträsit liuottimen kanssa. -Kastuiko tulpanjohdot siitä? Tulpanjohdot oli vaihdettu, mutta nehän ne ensimmäisenä reagoivat kosteuteen, jos eivät ole kunnossa. Tai vj-kansi, mutta sekin oli vaihdettu ja kuivattu.
Nyt olisi hyvät kelit tarkistella tulpanjohtoja pimeässä ja kosteassa. Suihkupullolla kostuttaa niitä vielä lisää, niin näkisi, että lyökö jostain läpi. Vastusmittauskaan ei olisi pahitteeksi. Eikös tuossakin pitäisi olla 5kO johdot?
Comment
-
Elektroniikan hapettumien irroitukseen tarkoitettua tököttiä käytin. Laitoin hatun ylösalaisin ja sprayta perään ja annoin muhia siella aikansa. Mainittakoon vielä että ilman kuormaa paikallaan kaasutellessa ei mitään sytytys katkoksia esiinny enää, paitsi kylmänä ei voi kaasua antaa. Ja kaikki tulpanjohtojen liittimet ovat puhtaita, samoin vj kansi. Johdot, jakajankansi ja pyörijä ovat tosiaan bosch kamaa ja vast ikään uusittu, joten en usko että lyövät läpi mistään. Mut pitää käydä illalla tekemässä kylmäkäynnistys ja katsella josko jossain salamoi.Viimeksi muokannut VilleP; 15.9.2011, 10:06.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja hoff4 Näytä viestiAvossa on takapenkin selkänojan takana.
Comment
-
-
Loppuu ymmärrys ton kanssa. Ei kulje mihinkään(suorituskyky mannemersun luokkaa) ja nyhtää helvetisti. Toisella bansapumpulla kokeilin eikä auttanut. Uuden sytytys piuhat auttoi pätkivään sytytykseen, mut edelleen huopaa pahasti, ihan kun ennakot seilais. Any ideas?
Jos jollain on jäänyt purkuautosta täydellistä ruiskua tuosta NG tai AAR koneesta, niin voi vaikka yv:llä tarjota mulle.Viimeksi muokannut VilleP; 7.4.2012, 23:53.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja JonasK Näytä viestiNG-moottoreissa perussytkän säätämisen aikana pitää bensapumpun releen päällä olla sulake. Sillä vältetään ECUn oma säätö. Ilman tätä sulaketta sytytys saadaan helposti vain huonommaksi.
Muut perusolosuhteet ennen ennakkosäätöä ovat mm. normaali käyntilämpötila; kuormittavat sähkölaitteet kuten ilmastointi, takalasinlämmitin ja valot pois päältä; toimiva nakutustunnistin.
Comment
-
Minulla on jossakin RT-koneen KE-Jetronic-määränjakaja irrallaan. 100:sta peräisin. Onkohan samanlainen kuin NG:ssä? Ei ole myynnissä, mutta lainattavissa voisi ollakin, kun ensin löytyy jostakin.
Oletko puristukset mitannut? Muutenkin sellaisia perusjuttuja, latausjännite/puolan jännite ja jako olisi hyvä tarkistaa, jos et ole vielä katsonut läpi. Jos tämä oli avo, niin onko ollut ajossa, että onhan tuoretta tavaraa tankissa.
Comment
-
Uohtui mainita että tuo kierroksilla pätkiminen loppui ku ton jakajan sääti viivaan, ja sitä myöten päästöt asettui kohilleen. Tämä siis ilman kuormitusta paikallaan kierrättäessä.
Puristukset on mitattu. Joka pysyssä ~13bar. Ja auto ollut ajossa ja tankkailtu, joten tuoretta ainettakin saanut. Myös suuttimien puhdistus aineet ajettu läpi. Tais tavan KE määräjakaja jotenkin erota NG:n vastaavasta. Jos viittit vilkasta sen numeron?
Mut pitänee perusennakko kattoo tolla maan ja koolinjan yhdistämisellä.
Comment
Comment