Nyt on hyvät neuvot tarpeen. Kulutus oli tuossa yks päivä 13l/100km. co vaihtelee tyhjäkäynnillä sekä kierroksilla 5-10 ja hc 1000 luokkaa. Vaihdettua osaa = Boschin sytysjohtosarja + jakajan kansi + pyörrin. Ilmansuodatin, tulpat (marmorin w8ltcr) ja suuttimien kaikki o-renkaat. Lämpötila-anturin vastusarvo mitattu ja täsmäs tuohon aikasemmin postattuun taulukkon. Kaasuläpän kytkimet mittasin ja pelittää. Kaikki alipaineletkut tutkittu ja ei vuoda mistään. Sytytys säädetty 15 astetta.
Tänää otin taas tulpat irti. Kaikki paitsi 2 pytyn tulppa oli mustia. Tulpan tiivisteen ja kannen välissä oli ikäänkuin erittäin hienoa hiekkaa?? Vaikka 3vk sitten putsasin ku oli saman näköset. Mistäs se voi johtua? Imurin kanssa rapsuttelin tulpan reiät ja tiivisteet puhtaaksi. Pyörittelin konetta ja kipinän kyllä antaa. Miten nuo kolmikärkiset pitäs sytyttää. Kipinä pomppii kärkien välillä mutta ei mitenkään järjestelmällisesti. Pitääkös se kipinä syntyä jokaisen kärjen ja "keskustan" väliin? Voiko puolan kuntoa todeta mitenkään? Jos se antaa kipinää mutta ei ole tarpeeksi vahva?
Väillä kun tyhjäkäynniltä polkasee kaasua niin pamahtaa pakosarjassa?
Päättelin että ruuttaa niin paljon bensaa ettei kaikki pala sylinterissä vaan vasta pakosarjassa. Eikös tuo ole ihan mahdollista.
Koitin kattoa että onko siinä seos ruuvin päällä sitä sinettiä että onko säädetty. Miltäs se pitäs näyttää jos on koskematon? Pitää huomenna työntää tuo AD:lle ja sanoa että taikoovat päästölapun että saa leimalle.
Sitte offtopic. Mitäs jos ei vaan saa perjantaihin mennessä (kuukaus täyteen) leimattua tuota. Onkos siinä muutakun että sillon ei autolla vaan saa ajaa. Ja maksettava uudestaan koko rekisteröintikatsastus kun yrittää ens kerran. Ja auto siis tuontiauto.
Tänää otin taas tulpat irti. Kaikki paitsi 2 pytyn tulppa oli mustia. Tulpan tiivisteen ja kannen välissä oli ikäänkuin erittäin hienoa hiekkaa?? Vaikka 3vk sitten putsasin ku oli saman näköset. Mistäs se voi johtua? Imurin kanssa rapsuttelin tulpan reiät ja tiivisteet puhtaaksi. Pyörittelin konetta ja kipinän kyllä antaa. Miten nuo kolmikärkiset pitäs sytyttää. Kipinä pomppii kärkien välillä mutta ei mitenkään järjestelmällisesti. Pitääkös se kipinä syntyä jokaisen kärjen ja "keskustan" väliin? Voiko puolan kuntoa todeta mitenkään? Jos se antaa kipinää mutta ei ole tarpeeksi vahva?
Väillä kun tyhjäkäynniltä polkasee kaasua niin pamahtaa pakosarjassa?
Päättelin että ruuttaa niin paljon bensaa ettei kaikki pala sylinterissä vaan vasta pakosarjassa. Eikös tuo ole ihan mahdollista.
Koitin kattoa että onko siinä seos ruuvin päällä sitä sinettiä että onko säädetty. Miltäs se pitäs näyttää jos on koskematon? Pitää huomenna työntää tuo AD:lle ja sanoa että taikoovat päästölapun että saa leimalle.
Sitte offtopic. Mitäs jos ei vaan saa perjantaihin mennessä (kuukaus täyteen) leimattua tuota. Onkos siinä muutakun että sillon ei autolla vaan saa ajaa. Ja maksettava uudestaan koko rekisteröintikatsastus kun yrittää ens kerran. Ja auto siis tuontiauto.
Comment