Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi Cabriolet 2.8 V6 -96 muutama kysymys.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi Cabriolet 2.8 V6 -96 muutama kysymys.

    Paljonko kyseisessä moottorissa pitäisi olla polleja? käsittääkseni 2.8 tarjoaa 128kW ja 2.6 110kW. Ake kuitenkin tarjoaa auton tiedoiksi Audi CABRIOLET 2.6-89/255, Moot.til: 2770cm3 Teho: 110kW. Mistähän mahtaa olla kyse ja mitä tuo 2.6-89/225 tarkoittaa? moottorin tilavuudesta päätellen auto kuitenkin on 2.8 V6. Olen viikonloppuna menossa ko. autoa katsomaan, jos jollain on tyyppivikoja esittää, mitä kannattaa tarkistaa ja mistä huolestua niin otan innolla vastaan.

    Suuri kiitos jo näin etukäteen.

  • #2
    Vai onko kyseessä tosiaan vain 2.6 jota myydään 2.8:na?

    Comment


      #3
      Tyyppikoodin mukaan kyseessä on 2.6. Huoltokirjasta tai takaluukun kannessa olevasta tarrasta selviää alkup. moottorityyppi.

      Katon kunto on suhteellisen olennainen seikka avossa, rätin uusiminen maksaa maltaita.
      Kokolattiamaton tulisi olla täysin kuiva, kostea matto kielii yleensä vuotavista kattotiivisteistä, tiivisteet törkeän hintaiset marmorilla.

      Edit. Tämäkö kyseessä?
      Viimeksi muokannut hoff4; 3.3.2011, 08:37.

      Comment


      • #4
        Juurikin kyseinen yksilö kyseessä.

        Comment


        • #5
          Erottaakos noita koneita silmämääräsesti kuinka helposti toisistaan?

          Comment


          • #6
            Imusarja on kai suurin ero. 2.6:ssa siinä on muovi kansi ja pohja. 2.8:ssä koko homma on alumiinia ja siinä on ilmanohjaukseen läppäohjaus.
            Viimeksi muokannut jounii; 3.3.2011, 15:33.

            Comment


              #7
              Kuva

              Ohessa kuvan tynkää noista koneen eroista- ikävä kyllä tuossa ABC:ssä virisuodatin. Eli imusarjassa on suojamuovit päälläkin selkeä ero- lisäksi AAH (eli se 2,8) käyttää MAF:ia- eli tuo mötikkä ilmansuodatinkotelon kyljessä.
              Lisäksi takakontista pitäisi löytyä mattojen alta varustekooditarra missä koneen koodi lukee myös (ei tietenkään auta jos kone vaihdettu)
              Attached Files

              Comment


                #8
                Etuistuimet vaihdettu RS2:n istuimiin, samoin puskurit vaihdettu tuninghenkisiin. Vaihdon syynä tuunaus vaiko kolarikorjaus?

                Comment


                • #9
                  juuri tuota hain takaa että jos kone vaihdettu niin tarrahan ei täsmää. mutta kiitos paljos vastauksista enköhän noilla tiedoilla saa jo paljon selville. Kolari historiaa on tarkotus huomenna selvittää (suomen päässä). Tiedä sitten miten saksassa, vanhoilta omistajiltahan voisi tietenkin kysllä että missä vaiheessa puskurit ja muut rs osat on laitettu. Itse veikkaan vaan vahvasti että jo saksan päässä asennettu, suomen hintojen ja saatavuuden perusteella. Saksan päähän ei mun suhteilla pysty vahinkohistoriaa selvittämään.

                  Comment


                    #10
                    Mahdollisia kolaroinnin jälkiä kannattaa syynäillä myös esim. takaluukun verhoilujen alta.

                    Comment

                    Working...
                    X