Eli nykimisen ja voimattomuuden syy on nyt todennäköisesti laiha seos.
Kylmänä vetoja piissaa ja seokset kohdillaan, mutta lämmetessä ja täyskaasukiihdytyksessä menee todella laihalle ja vedot uupuu. Mutta noin 3000 kierroksen jälkeen kiihdyttäessä alkaa seokset olemaan taas normaalit ja vetoja on. Eli mistä voisi moinen seosten laihalla oleminen pienillä kierroksilla vedättäessä johtua?
Ja jos ottaa esipaineensäätimeltä johdon irti niin sitten seokset on ja pysyy reilusti rikkaalla. Säädin on putsattu. Miten kyseinen säädin käytännössä toimii? ilmeisesti Lambda ohjaa sitä? Imuvuotoja ei ole, suodatin vaihdettu ja bensapaine putsarilta mitattuna noin 6 baaria sekä paluulinja tankkiin varmistettu.
Kylmänä vetoja piissaa ja seokset kohdillaan, mutta lämmetessä ja täyskaasukiihdytyksessä menee todella laihalle ja vedot uupuu. Mutta noin 3000 kierroksen jälkeen kiihdyttäessä alkaa seokset olemaan taas normaalit ja vetoja on. Eli mistä voisi moinen seosten laihalla oleminen pienillä kierroksilla vedättäessä johtua?
Ja jos ottaa esipaineensäätimeltä johdon irti niin sitten seokset on ja pysyy reilusti rikkaalla. Säädin on putsattu. Miten kyseinen säädin käytännössä toimii? ilmeisesti Lambda ohjaa sitä? Imuvuotoja ei ole, suodatin vaihdettu ja bensapaine putsarilta mitattuna noin 6 baaria sekä paluulinja tankkiin varmistettu.
Comment