Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 moottorin vaihto

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4 moottorin vaihto

Terve vaan kaikille. Oon koittanu etsii vastauksia joka nurkasta mutta mistään ei taho löytyy..

Eli ropleeman homma on seuraava:
    Tuorein Audi ostokseni, A4 Avant Quattro, osoittautui pommiksi, kansipahvi kosahti ja nesteet pihalle. Autossa on 2.6L mylly, mutta semmosia vaihtomoottoreita ei oikee mistää löydy. Eli sit aloin miettii josko autoon voisi suoraan vaihtaa isompaan 2.8L pannun, vai joutuuko siinä vielä vaihdella näitä ohjainjärjestelmiä yms yms.??

Onko kellään tietoa asiasta?

Sähköineen on vaihdettava. Muuten ihan suoraviivainen homma kunhan vaan saat kaiken tarvittavan moottorin mukana.

Käytännössä taisi olla myös eri jarrut yms joten jos laillisen haluat, pitää muuttaa myös vastaamaan jarrultaan ja alustaltaan 2.8-mallia ja sitten muutoskatsastaa.

Comment

Miksi se kone pitää vaihtaa jos kansipahvi meni?

Comment

Vaihtoehtona oon miettiny et josko koko koneen vaihtais. Korjauskustannukset kuitenkin olisi lähes samaa luokkaa, ainakin sen perusteella mistä oon kyselly hintoja.

Ja 100% varmuudella en osaa sanoa, et onko vain kansipahvi menny, vai onko jotai muutakin ja isompaa menny.

Comment

www.ebay.de on noita 2,6 litraisia käytettyjä suhteellisen halvalla- rahdit 250 euron luokkaa- eli alle tonnin kotiovelle toimitettuna useiten.
          Suosittu muutos on 2,8 30V koneen laitto tilalle. Käsittääkseni 2,6-> 2,8 12v vaihto ei vaadi muutoskatsastusta koska prosentuaalinen muutos on riittävän pieni. Isommassa kopassa ainakin vielä jarrut ja alusta sama eli muutoskatsastus ei ongelma. 30V kone vaatiinee sitten aina muutoskatsastuksen venttiilimäärän muutoksen vuoksi- taas isomassa kopassa kuulemma jarrut ja alusta sama kuin 2,6 12v

Comment

Working...
          X