Hei
Motonetin sivuilta ei löytynyt vastauksia niin koitan täältä:
Audini alko hiljan kakomaan moottorijarrutuksella, sytytysvirta katosi kokonaan ja kaasua painaessa jälleen hetken kuluttua alkoi sytyttään, nykäisten ja paukauttaen putkessa. Vikamuistiin tulee ilmoituksia kaasuläpästä, juuri vaihdettu samoin lamda ja nokka-akselin asentotunnistin. Olisko kellään tietoa oikeasti ammattitaitoisesta autosähköasentajasta? joka varmasti osais homman tehdä, nimenomaan Audi kokemusta omaava pääkaupunkiseudulta.
Lisää infoa, vikakoodit:
17914.P1506 Closed throttle position (CTP) switch-F60 does not open/short to ground (maavikaa läppärungon kytkennässä?)
17915.P1507 Idling system learned value: lower limit reached (seuraus varmaan edellisestä)
Katkoo käyntiä n. 1800-2800 kierroksilla, käy hyvin tyhjäkäyntia ja isoilla kierroksilla.
Kylmänä lähtee ulkoa tyhjäkäynnille hyvin mut ajoon lähtiessä kakoo tosi pahasti kaasua antaessa. Lämpimästä tallista ei käynnisty muuta kun kaasua reilusti antaessa. On ajettava joko tyhjäkäynnillä tai yli 3000 kierroksilla, ruuhkassa tosi vaikeaa. Liikkeelle lähtö kovilla kierroksilla kytkimellä rankasti liiraten.
Ennen läppärungon vaihtoa oli lähinnä vain pahasti huojuva tyhjäkäyntiongelma.
Kaikista vihjeistä olisin kiitollinen, vaikka pääkaupunkiseudulla olevasta pätevästä autosähköpajasta, kahdessa Audi korjaamossa jo turhaan oon käyttänyt
Sain viikonloppuna lisätietoa kaverilta; Juuri sama ongelma oli ollut Passatissa, näytti vikakoodia läppärunkoon mut vika löytyi lopulta kampiakselin YKK-tunnistus anturista. Piti vaihtaa mut Motonetin tarvikeanturin (40eur) liitin ei käy, en sit alkanu repiin liittintä, 3 johtoa olis ollut myös siinä. Tilasin marmoritiskiltä alkuperäisen 135eur! että rahastusta melkoisesti, tulee ruotsista parissa päivässä. Tuon jälkeen jos nykii niin sit varmaan puolan vaihtoon.
Motonetin sivuilta ei löytynyt vastauksia niin koitan täältä:
Audini alko hiljan kakomaan moottorijarrutuksella, sytytysvirta katosi kokonaan ja kaasua painaessa jälleen hetken kuluttua alkoi sytyttään, nykäisten ja paukauttaen putkessa. Vikamuistiin tulee ilmoituksia kaasuläpästä, juuri vaihdettu samoin lamda ja nokka-akselin asentotunnistin. Olisko kellään tietoa oikeasti ammattitaitoisesta autosähköasentajasta? joka varmasti osais homman tehdä, nimenomaan Audi kokemusta omaava pääkaupunkiseudulta.
Lisää infoa, vikakoodit:
17914.P1506 Closed throttle position (CTP) switch-F60 does not open/short to ground (maavikaa läppärungon kytkennässä?)
17915.P1507 Idling system learned value: lower limit reached (seuraus varmaan edellisestä)
Katkoo käyntiä n. 1800-2800 kierroksilla, käy hyvin tyhjäkäyntia ja isoilla kierroksilla.
Kylmänä lähtee ulkoa tyhjäkäynnille hyvin mut ajoon lähtiessä kakoo tosi pahasti kaasua antaessa. Lämpimästä tallista ei käynnisty muuta kun kaasua reilusti antaessa. On ajettava joko tyhjäkäynnillä tai yli 3000 kierroksilla, ruuhkassa tosi vaikeaa. Liikkeelle lähtö kovilla kierroksilla kytkimellä rankasti liiraten.
Ennen läppärungon vaihtoa oli lähinnä vain pahasti huojuva tyhjäkäyntiongelma.
Kaikista vihjeistä olisin kiitollinen, vaikka pääkaupunkiseudulla olevasta pätevästä autosähköpajasta, kahdessa Audi korjaamossa jo turhaan oon käyttänyt
Sain viikonloppuna lisätietoa kaverilta; Juuri sama ongelma oli ollut Passatissa, näytti vikakoodia läppärunkoon mut vika löytyi lopulta kampiakselin YKK-tunnistus anturista. Piti vaihtaa mut Motonetin tarvikeanturin (40eur) liitin ei käy, en sit alkanu repiin liittintä, 3 johtoa olis ollut myös siinä. Tilasin marmoritiskiltä alkuperäisen 135eur! että rahastusta melkoisesti, tulee ruotsista parissa päivässä. Tuon jälkeen jos nykii niin sit varmaan puolan vaihtoon.
Comment