Ajelin töistä kotiin vakkari kasikympissä. Edessä mentiin hiukan hitaammin ja painoin ohi. Mutta nostettuani jalan kaasulta, nopeus jatkoi nousuaan.
Tätä jatkui parkkiin asti, jossa vaiheessa kierrokset heitteli/ryntäili 1000-2000 väliä.
Sammutin auton, kävin kaupassa. Takaisin tullessa kaikki toimi kuten pitääkin.
Aikaisemmin viime viikolla olin huomaavinani pientä vastaavaa että kaasua tulee vaikka vakkarin otin pois päältä. Mutta nyt sai tosissaan painaa jarrua että sai pysähtymään. Sammutin auton, ja käynnistin ottamatta avainta pois uudelleen. Tuo kierrosvaellus jatkui, nilkutin edellämainitulle parkkipaikalle jossa hetken asiaa ihmettelin. Mielessä kummitteli tottakai heti ensimmäisenä viime viikon vaihteistoöljyn vaihto. Tiptronic laatikolla tosin ajeltu vasta 13tkm, joten ei siellä pitäisi möhnän olla liikkeessä. Ja noin muutenkaan en usko että sielläpäin vikaa olisi, mutta mainitaanpa kuitenkin. Puhelin appiukon kanssa puhelimessa josko tällä olisi pikaista oivallusta asiaan, samalla resetoin askin.
Todellakin, kun kaupasta palasin, kaikki oli kuten pitäisikin. Kotimatkallakaan (~10km seka-ajoa) ei mitään ilmennyt.
Nyt kuitenkin löysin forumilta vastaavanlaisia tapauksia, mutta V6-koneiden puolelta (varmaankin) suurin osa. Tarkoitus on koittaa vikakoodit luettaa tässä mahd.pian, mutta noin alustavasti ajattelin lähteä kohdistamaan vianetsintää kaasuvaijerin toimintaan, josta kenties kaasuläppään.
Ehdotuksia?
edit; pakkasta tosiaan ~23c
Tätä jatkui parkkiin asti, jossa vaiheessa kierrokset heitteli/ryntäili 1000-2000 väliä.
Sammutin auton, kävin kaupassa. Takaisin tullessa kaikki toimi kuten pitääkin.
Aikaisemmin viime viikolla olin huomaavinani pientä vastaavaa että kaasua tulee vaikka vakkarin otin pois päältä. Mutta nyt sai tosissaan painaa jarrua että sai pysähtymään. Sammutin auton, ja käynnistin ottamatta avainta pois uudelleen. Tuo kierrosvaellus jatkui, nilkutin edellämainitulle parkkipaikalle jossa hetken asiaa ihmettelin. Mielessä kummitteli tottakai heti ensimmäisenä viime viikon vaihteistoöljyn vaihto. Tiptronic laatikolla tosin ajeltu vasta 13tkm, joten ei siellä pitäisi möhnän olla liikkeessä. Ja noin muutenkaan en usko että sielläpäin vikaa olisi, mutta mainitaanpa kuitenkin. Puhelin appiukon kanssa puhelimessa josko tällä olisi pikaista oivallusta asiaan, samalla resetoin askin.
Todellakin, kun kaupasta palasin, kaikki oli kuten pitäisikin. Kotimatkallakaan (~10km seka-ajoa) ei mitään ilmennyt.
Nyt kuitenkin löysin forumilta vastaavanlaisia tapauksia, mutta V6-koneiden puolelta (varmaankin) suurin osa. Tarkoitus on koittaa vikakoodit luettaa tässä mahd.pian, mutta noin alustavasti ajattelin lähteä kohdistamaan vianetsintää kaasuvaijerin toimintaan, josta kenties kaasuläppään.
Ehdotuksia?
edit; pakkasta tosiaan ~23c
Comment