Terve.
Tossa nyt tullut eka audi omistettua puolisen vuotta. Hyvinpä toi on pääosin pelannut mutta nää pakkaset aiheuttaneet pari robleemaa (no se normi ohjaustehostin joka kusee öljyt korkista pihalle) ja sitten toi tyhjäkäynti.
Eli olen joutunut irroittamaan tyhjäkäyntisäätimen piuhan koska huutaa muuten yli 2000rpm, toisaalta ei lähde helpolla käyntiin jos tuo on pois käytöstä.
Säädin on puhdistettu joten sen kai pitäisi olla ok. Se varsinainen kysymys:
Mikä ruisku tuossa mahtaa tarkalleen olla? Auton vuosimalli on '88.
Eli joku K- tai KE-jetronicci tietty mutta noitahan taitaa olla montaakin versiota?
Yritin löytää kaasuläpän asentokytkimiä tuloksetta, missähän sekin mahtaa olla?
Kiitos jo etukäteen :)
Tossa nyt tullut eka audi omistettua puolisen vuotta. Hyvinpä toi on pääosin pelannut mutta nää pakkaset aiheuttaneet pari robleemaa (no se normi ohjaustehostin joka kusee öljyt korkista pihalle) ja sitten toi tyhjäkäynti.
Eli olen joutunut irroittamaan tyhjäkäyntisäätimen piuhan koska huutaa muuten yli 2000rpm, toisaalta ei lähde helpolla käyntiin jos tuo on pois käytöstä.
Säädin on puhdistettu joten sen kai pitäisi olla ok. Se varsinainen kysymys:
Mikä ruisku tuossa mahtaa tarkalleen olla? Auton vuosimalli on '88.
Eli joku K- tai KE-jetronicci tietty mutta noitahan taitaa olla montaakin versiota?
Yritin löytää kaasuläpän asentokytkimiä tuloksetta, missähän sekin mahtaa olla?
Kiitos jo etukäteen :)
Comment