Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B5 .. Kolariauto ei lähde käyntiin? (Onkelma ratkaistu)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi A4 B5 .. Kolariauto ei lähde käyntiin? (Onkelma ratkaistu)

    Terves

    Eli avk:lta kyseinen auto koneenahan on aeb 1.8t kolarikorjaukset on tehty .. Mutta ei vain lähde käyntiin .. Tulpat vaan kastuu ei saa kipinää ..

    Osia on vaidettu paljon koneeseen .. Esim

    Bosch bypass
    Ahtopaineen säädin
    Kaikki turbon letkut
    Jakopään koppa
    Tulpat
    Syyläri
    Ilman suodatin
    + Muuta tilpehööriä

    Elikäs mistä kannattas lähtee hakee vikaa? koneesee kii?

    Tällänen on tilanne nyt päältä päin

    Viimeksi muokannut RASVATON9933; 25.3.2011, 17:59.

  • #2
    Vikakoodien luku.

    Comment


    • #3
      Aattelin vaan että voisiko jako olla pielessä .. koska lukko pelti ja syyläri oli painanyt remmen kiristäjää vähän ..

      Mutta joo alotus voisi olla tuota koodien luku : )

      Comment


      • #4
        Nyt menee järki .. Yks koodi tuli koko autos (00532 - Supply Voltage) .. Ja kipinä vieläkin kateissa .. Mitähä sitä sit keksis?

        Comment


        • #5
          En tiä voisko sytkävahvari mykistyä aiva täysin ettei tulis mihinkää kipinää.

          Comment


          • #6
            Aattelin kans samaa .. eiks se kumminki tärähdykses voi mennä sököks

            Comment


            • #7
              vai oiskoha palanut ecun luota puolien sulake ?

              Comment


              • #8
                B5:sen tyyppivika eli kenkkuileva käynnistyksen esto?

                Comment


                • #9
                  Mistä tälläsen sulakkeen löytää ? Eikös se ole siel loodas siin hollilla .. En sit tiä ton käynnistyksen eston kans .. Se on näis kyl ongelma

                  Comment


                  • #10
                    käynnistyksenesto jättää vikakoodin ekuun.

                    sulake on muistaakseni siellä ecun kotelossa, vesikaukalossa siellä kuskin puolella.

                    Comment


                    • #11
                      Kenkkuileva lukupuola ei jättänyt meikäläiselle vikakoodia.

                      Comment


                      • #12
                        Ei löytynyt ecun laatikosta mitää sulakettaa .. Alkaa inspiraatio loppuun

                        Comment


                        • #13
                          Onkohan mitenkään mahollista et olis vikaa virtalukossa .. Lukupuola tai johto vika? Olisiko nämä oireet siihen ..

                          Comment


                            #14
                            Jos ajonesto prakaisi, niin pitäisihän sen hetkeksi hörähtää..?

                            Comment


                            • #15
                              Ja jättäis vikakoodin.

                              Comment


                              • #16
                                Onko se jako tarkastettu?

                                Comment


                                • #17
                                  On se katsottu ja kohdilla on .. Se vika mikä on niin on olemattoman pieni, muttakun tajuis vaa mikä :x

                                  Comment


                                  • #18
                                    Onko se sytkävahvari nyt vaihdettu?

                                    Comment


                                      #19
                                      Onko mitään järkeä arvailla jos ei vikakoodeja ole luettu?

                                      Comment


                                      • #20
                                        Viestissä #4 kyllä kerrotaan, ettei antanut kuin yhden vikakoodin.

                                        Comment


                                        • #21
                                          Katsoitko alakerran asennon vauhtipyörältä vai etufillarista? Etuhihnapyörä voi kolarissa hajota niin ettei merkki ole enää kohdallaan.

                                          Comment


                                          • #22
                                            Totuus on se et jako on kohdillaan .. Mut joo toi sytkävahvari on kunnossa .

                                            Comment


                                            • #23
                                              Imupuolen nokka-akselin päässä on kans asento anturi. Oisko se ottanut kolarissa osumaa?

                                              Comment


                                              • #24
                                                Kyllä meinas itku tulla

                                                Nonii kolmessa männässä reikä, 17 venttiiliä paloina konees .. kansi halki ja pari mäntääki vielä sulanu lohkoo ... Eli oli se jako pieles .. Ei vittu tätä vitutuksen määrää ..

                                                Nyt saa kattella uutta konetta [COLOR="Sienna"]SAA TARJOTA[/COLOR]
                                                Viimeksi muokannut RASVATON9933; 23.3.2011, 22:12.

                                                Comment


                                                • #25
                                                  Miten ihmeessä kolariautossa voi olla kone tuollaisessa kunnossa? Olettaisin, että sulaneilla männillä on hankala kolaroida auto, ainakaan vahingossa.

                                                  Comment


                                                  • #26
                                                    Jep .. Siit ilmeni että kolaroitu tahallaan

                                                    Comment


                                                    • #27
                                                      Kannattaisiko olla vakuutusyhtiöön yhteydessä? Jos se olisi tarkoituksella kolaroitu, niin kyseessähän olisi vakuutuspetos.

                                                      Comment


                                                      • #28
                                                        Petoksesta on kyse .. Se on nyt selvää pitää tehä tänkaa jotai .. Ei mikää ihme ku auto tuli avk:lta nii öljyä oli s**tanasti liikaa, mutta pensa oli seassa olis pitäny siin vaihees kellot soida ....

                                                        Ja autoon oli tehty jakopää remppa 9000km sitten, sekin oli tyritty sillä että aivan liian levee remmi .. Tämä varmaan aiheuttanut tämän rikon, kun lähtenyt päältä .. Sitten tahallaa jollai corollalla mällätty vähä lokari nurkkaa ja lunarii ..
                                                        Viimeksi muokannut RASVATON9933; 24.3.2011, 00:53.

                                                        Comment


                                                        • #29
                                                          Kylläpä osaa olla paska mäihä. Toivottavasti homma selviää.

                                                          Comment


                                                          • #30
                                                            Vähän aiheeseen liittyen, joku oli kuulemma ajanut tahallaan mettään S4 2.7TT:n kun oli kuullut turboremontin hinnan (5000e) Kuulemma auton korjaukseen ostanut hemmo ei ilmeisesti kiinnittänyt tähän juurikaan huomiota kun lykkäsi suoraan RS4 paketin kiinni.
                                                            Itse ostin avk:lta vuosi sitten A6 2.7TT:n keulamällättynä. Siitä katkesi turbon akseli lähes heti liikenteeseen saannin jälkeen.. Kiitos halvasta remontista Okkimille.

                                                            Comment

                                                            Working...
                                                            X