Terve kaikille!
Suht uutena käyttäjänä en haulla löytänyt kysymyksiini vastausta (=varmasti löytyy mutta on hakusanat vääriä), joten aloitin uuden aiheen.
Elikkäs Autona on A6 avant 2.7bit q -00 joka on ollut mulla muutaman kuukauden. Nyt lähinnä huolestuttaa koneen lämpöjen nousu jota ei ole aikaisemmin tehnyt, eli mittarin mukaan lämmöt nousee todella nopeasti 90 ja n.20km ajon jälkeen jopa 115 asteeseen, tätä on tehnyt pari päivää. Tämä tuskin on normaalia?
Autom.Ilmastoinnin näytöiltä luin myös sieltä kanava 51 lämpöjä ja sieltä näyttää suunnilleen saman kuin mittari, mutta kuitenkin VCDS-Lite ohjelmalla diagnostiikka portista luettuna näyttää kooneen lämmöiksi 93-96astetta.
Eli mitä tässä nyt kannattaa uskoa?? ja onko noilla kaikilla omat anturit mistä mittaa lämmön koska eroja on noin paljon?
toinen huolenaiheeni on flektit, eli miten ne kuuluu toimia. Tässä on kaksi sähköistä flektiä ja kolmas on se viskolla toimiva. Auton edestä katsottuna etummainen lähtee pyörimään kun laittaa ilmastoinnin päälle, viskolla oleva pyörii kokoajan, mutta sen vieressä oleva sähköinen flekti ei näytä pyörivän milloinkaan. Voisiko joku viisampi valaista miten noiden kuuluisi toimia?
Vikakoodit olen lukenut ja antoi yhden vian:
17861 P1453 Exhaust gas temp sensor 1 (G235) open or short to plus
Mitä ikinä mahtaakaan meinata, mutta nollauksen jälkeen tämä tulee aina uudestaan.
Kiitos jo etukäteen vastauksista!
Suht uutena käyttäjänä en haulla löytänyt kysymyksiini vastausta (=varmasti löytyy mutta on hakusanat vääriä), joten aloitin uuden aiheen.
Elikkäs Autona on A6 avant 2.7bit q -00 joka on ollut mulla muutaman kuukauden. Nyt lähinnä huolestuttaa koneen lämpöjen nousu jota ei ole aikaisemmin tehnyt, eli mittarin mukaan lämmöt nousee todella nopeasti 90 ja n.20km ajon jälkeen jopa 115 asteeseen, tätä on tehnyt pari päivää. Tämä tuskin on normaalia?
Autom.Ilmastoinnin näytöiltä luin myös sieltä kanava 51 lämpöjä ja sieltä näyttää suunnilleen saman kuin mittari, mutta kuitenkin VCDS-Lite ohjelmalla diagnostiikka portista luettuna näyttää kooneen lämmöiksi 93-96astetta.
Eli mitä tässä nyt kannattaa uskoa?? ja onko noilla kaikilla omat anturit mistä mittaa lämmön koska eroja on noin paljon?
toinen huolenaiheeni on flektit, eli miten ne kuuluu toimia. Tässä on kaksi sähköistä flektiä ja kolmas on se viskolla toimiva. Auton edestä katsottuna etummainen lähtee pyörimään kun laittaa ilmastoinnin päälle, viskolla oleva pyörii kokoajan, mutta sen vieressä oleva sähköinen flekti ei näytä pyörivän milloinkaan. Voisiko joku viisampi valaista miten noiden kuuluisi toimia?
Vikakoodit olen lukenut ja antoi yhden vian:
17861 P1453 Exhaust gas temp sensor 1 (G235) open or short to plus
Mitä ikinä mahtaakaan meinata, mutta nollauksen jälkeen tämä tulee aina uudestaan.
Kiitos jo etukäteen vastauksista!
Comment