Tälläistä ongelmaa. kierrosalueella 2500-3200 auto tärisee eikä vedä, siis ei myöskään kiihdy. Jos kaasua vähentää kiihtyvyys paranee ja tärinä lakkaa, kaasu pohjassa on ihan hyvä ajaa. Sähköpuolen osia vaihdettu: tulpat, puolat, vahvistin ennen puolia. Ilmamassa mittari vaihdettu, polttoaineen- ja ilmansuodatin vaihdettu, turbo vaihdettu (meni laakerit). Nyt viimeiseksi saatiin vikakoodejakin: jotain vaihdelaatikosta ja sähkökatkoksia kaikkiin sylintereihin yhtäaikaa! Autolla on muuten hyvä ajaa - mutta tärisee ihan hirveästi. Onko kenelläkään ollut vastaavaa?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi A6 -99 1.8T autom - auto tärisee kiihdyttäessä: ongelma ratkaistu
Collapse
X
-
Audi A6 -99 1.8T autom - auto tärisee kiihdyttäessä: ongelma ratkaistu
Viimeksi muokannut petesari; 29.3.2011, 19:37. -
http://www.audiclub.fi/audifinns/announcement.php?f=69
Aloitappa pistämällä otsikko luettavaan asuun.
Comment
-
Vikakoodit
P1857: Moottorin ohjausmoduuli-kuormitussignaali
P1355: Sytytyspuola/-vahvistin, sylinteri 1-virtapiirikatkos
P1358: Sytytyspuola/-vahvistin, sylinteri 2-virtapiirikatkos
P1361: Sytytyspuola/-vahvistin, sylinteri 3-virtapiirikatkos
P1364: Sytytyspuola/-vahvistin, sylinteri 4-virtapiirikatkos
Comment
-
-
Vahvistimeltahan johdot jakautuvat puolille, vahvistin vaihdettu. Eli syy ennen vahvistinta? Sinne näkyi tuleva useita johtoja. Mainitsin aikaisemmin, että sähkökatkot yhtääikaa jokaisessa sylinterissä: vikakoodit tulivat samalla kertaa, mutta täsmällistä yhdenaikaisuutta en tiedä. Ei kai moottorin liike vedätyksessä muuta jonkun liittimen kosketusta tai "heiluttele" johtoja?
Comment
-
Comment