Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

b5 1.8t quattro perän kanssa ongelmia

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • b5 1.8t quattro perän kanssa ongelmia

    Morjens!

    Ongelma on, että perä rupesi vinkumaan syksyllä kylmällä ilmalla. Vinkuna loppuu kun on ajanut jonkin aikaa jolloin perä on kai lämmennyt. Toinen ongelma on että perä jurisee 60-80km/h vauhdissa ja ääni/ jurinan tunne katoaa alle tuon vauhdin ja ajettaessa yli tuon vauhdin. Myös perän stefat vuotaa öjyä. Itse epäilen nyt perän laakereita. Onko joku vaihtanut näitä?

    Onko joku tilannut esim. ruotsista purkaamoilta jotain vastaavaa? Minkälaiset lähetyskulut tulevat perämurikasta? Jos sinulla on ylimääräinen perä joka on ehjä niin voit tarjota sitä yv:llä!

    Taustatietona vielä, että auto on vm. 96 ja ajettu mittarin mukaan 205tkm. Pyörän laakerit on kunnossa, torsenin laakerit vaihdoin kk sitten, kytkin vaihdettu myös ja painelaakeri. Kardaanin tukilaakeri vaihdettu+ murteet ja perän öljyt syksyllä. Eli epäilykset kohdistuu nyt pelkkään perään.

  • #2
    Perän tunnistus

    Mistä kohti perää näen perän mallin? Siis sen kolme kijaimisen yhdistelmän.

    Comment


      #3
      Tais olla perän pohjassa se koodi tai vasemmalla alaosassa.

      Comment


      • #4
        Perän malli

        Perässä lukee alla DA 12076. Tuo ei minulle ainkaan sano yhtään mitään. Kyljessä lukee että GERMANY ja MWK. Vagcatista en löytänyt moista perän koodia enkä googlellakaan. Osaako joku sanoa tuosta MWK:sta? Minulla olisi tiedossa DAJ perä, mutta onko näissä merkittävää eroa esim. perän välityksessä?

        Comment


        • #5
          optiot

          Auton perässä olevassa optiotarrassa löytyy seuraavaa tietoa: perä CKH ja vaihteisto CTF. CKH ja DAJ ilmeiseti eri välityksellä?

          Comment


            #6
            Kyllä minun Etka ainakin näyttää että CKH ja DAJ on samoilla välityksillä.

            Comment

            Working...
            X