Kun auton starttaa, valo jää palamaan. Painaa hiukan kaasua ja päästää pois, niin valo sammuu. Kun taas uudelleen nostaa kierroksia, valo alkaa palaa.
Molemmat anturit on vaihdettu. Alapaineanturi nyt 0,4 bar ja yläpaineanturi 1,8 bar. Alkuperäiset olivat 0,15-0,45 ja 1,8(+-)0,2. Yläpaineanturi on siis suodattimen alapuolella ja alapaineanturi yläpuolella??? Kun ottaa johdon irti suodattimen alapuoleisesta anturista (1,8 bar), valo ei syty ollenkaan.
Moottoriöljyä on tikun yläreunaan asti, miltei pari milliä yli. Valo välkkyi vanhoilla antureillakin, vaikka öljyä oli vain mittatikun alareunaan asti.
Joskus ajon aikana valo ei saata syttyä lainkaan.
Mittatikun pidike on keskeltä murtunut, mutta se on korjattu kumiletkulla. Mittasin kaverin audista pidikkeen olevan 7,5 cm, tikun kaulus (3 mm) mukaan lukien.
Voisiko vika olla kenties jossakin releessä, joka kytkee valon palamaan, kun virta kytketään?
Molemmat anturit on vaihdettu. Alapaineanturi nyt 0,4 bar ja yläpaineanturi 1,8 bar. Alkuperäiset olivat 0,15-0,45 ja 1,8(+-)0,2. Yläpaineanturi on siis suodattimen alapuolella ja alapaineanturi yläpuolella??? Kun ottaa johdon irti suodattimen alapuoleisesta anturista (1,8 bar), valo ei syty ollenkaan.
Moottoriöljyä on tikun yläreunaan asti, miltei pari milliä yli. Valo välkkyi vanhoilla antureillakin, vaikka öljyä oli vain mittatikun alareunaan asti.
Joskus ajon aikana valo ei saata syttyä lainkaan.
Mittatikun pidike on keskeltä murtunut, mutta se on korjattu kumiletkulla. Mittasin kaverin audista pidikkeen olevan 7,5 cm, tikun kaulus (3 mm) mukaan lukien.
Voisiko vika olla kenties jossakin releessä, joka kytkee valon palamaan, kun virta kytketään?
Comment