Tuli tarve moottorin vaihtoon: Audia A4 -98 1.8 20v. Uusi (käytetty)moottori on jo autotallin nurkassa, mutta vanhan moottorin irroitus takkuaa: ohjeissa kerrotaan, että ilmastoinnin lauhdutin käännetään letkuja irroittamatta syrjään ennen etuseinän irroitusta. Mutta kun näyttää siltä, että lauduttuminen alaputki on alumiinia koko näkyvältä matkalta. Sellaista en lähde taittamaan. Toisaalta kun autolla on ajettu jo 285000 km, on se etuseinä irroitettu monia kertoja lauduttimen estämättä. Mikä on nyt se, mitä en huomaa/ymmärrä?
Mitä kannattaa tehdä vanhalla moottorilla (käynyt kuivana ja rikkoutunut)? Siinähän on vielä paljon toimivia/ehjiä osia.
Mitä kannattaa tehdä vanhalla moottorilla (käynyt kuivana ja rikkoutunut)? Siinähän on vielä paljon toimivia/ehjiä osia.
Comment