Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 80 2.3 NG moottorin piristys

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi 80 2.3 NG moottorin piristys

    Mistähän voisi mahdollisesti löytää kyseiseen koneeseen peltipakosarjaa, vai onko tosiaan ainut mahdollisuus teettää jossain liikkeessä tai tehdä itse? kiitos vastauksista jo etukäteen :)

    #2
    Ebay tai jos on suhteita vanhoihin rallimiehiin. Ei löydy ihan joka kulmalta. Jos koneen piristys mielessä, niin nokista ja kannen hengityksestä lähtisin liikkeelle, taitavat olla heikoin lenkki NG:ssä.

    Comment


      #3
      http://cgi.ebay.de/Audi-80-90-Passat...item5ade5e42ab

      500€/kW :-)

      Comment


      • #4
        On pirkule hintaa sarjalla... Ville mistäs nokka-akseleita kannattas kysyy?

        Comment


        • #5
          http://www.flow-improver.de/shopdeut...9b40988e07.php
          Mitähän tuollaisella saisi aikaan? erityisesti kiinnostaa tuo nokka ja tuo kaasuläppäyksikköhommeli? tietääkö kukaan enempää tuosta??

          Comment


            #6
            Rami, kuis huonosti 7A:n pakosarja istuis 10v kanteen, jos oikein sovittais?

            Comment


              #7
              Nokkia saa schrickiltä ja catcamssilta ainakin. Ainakin noita ensimmäisiä voi tiedustella esim: http://www.speed-autoteile.fi/

              http://www.catcams.co.uk/acatalog/Au...Hydraulic.html
              http://www.avl-schrick.com/dat/MK/Sc...202011%20E.pdf

              Joskus ollut täälläkin myynnissä virinokkaa 10V:hen. Joten kannaattaa laittaa ostoilmo jos vaikka vielä löytys.

              Comment


                #8
                Ei satu 7A sarja 10V:hen. Pakoaukkojako erilainen ja imusarja pahasti tiellä. Yksi joutilas hyväkuntoinen käärmeenpesä on jos jotain semmoinen kiinnostaa ostaa. Yksi Abtin virinokka 10V:hen löytyy mutta tarttee täytehitsausta ja uutta karkaisua - mallia billet, eli ontolla putkella.

                Comment


                • #9
                  juu löysinkin jo joitakin, hinnat tosin pyörii kaikki 300e kieppeillä... tuohon flow-improverin virisettiin kuuluu tuo cold air kit ja vapari... nii mitenkä tuohon ng koneeseen yleensä saa vaparin mahtumaan :DD ??
                  http://www.humanspeakers.com/audi/injectors-90.htm tuossa konetilakuva... tosiaan tuo kumitötterö ja muut hilppeet vielä tilan, mistä kone yleensä imee ilmaa, sieltä putsarikotelon reiästä??

                  Comment


                  • #10
                    Osta mieluummin se 7a. Ja sit kun huomaat et se ei riitä, osta s2;)
                    Itellä 7a, mukavan pirtee verrattuna ng. Mut jotain puuttuu, eli se turbo.

                    Comment


                    • #11
                      totta puhut, rahat saa virityksiin uppoamaan... eikä tehoja niin hurjasti lisää tule, tosin ois voinu tuota vaparia kokeilla, mut taitaa mennä aika ahtaaks....

                      Comment


                        #12
                        Eli taas päästiin lopputulokseen "osta se ässä" :D

                        Comment


                        • #13
                          hyvän kun haluaa, se maksaa :D ei oo tällä hetkellä ihan kymppitonnia laittaa... -.- helpommalla kyllä pääsee kun hommaa valmiiks helppoviritteisen autin :)

                          Comment


                            #14
                            Nokalla tuosta varmaan saisi semmoisen, että kehtaa ylös kierrättää. Ei varmaan mahottomasti tehoa lisää, mutta luonnetta.

                            Comment


                            • #15
                              Miulla olis 7a sopiva kylmäilmanottoputkiviritys pipercrossin kartiolla ylimääräisenä.
                              En tiiä sopiiko ng mutta joutaa kyllä myydä.

                              Comment


                              • #16
                                http://www.freetechnics.fi/pakopuoli...putkistot.html

                                tuolta ajattelin itse ostaa omaan audiini simonssin putken..

                                Comment


                                • #17
                                  Olisikohan ihan mahdoton, tai edes ylipäätään järkevä idea laittaa 2.3NG:n kylkeen 2.1KG:sta peräisin olevat turborojut kaikkinensa? Vai liekö fiksumpaa istuttaa kulkineeseen kokonainen KG tekniikka kuitenkin.. Lähinnä mietin tuota 2.3 potentiaalia turbon kera verrattuna KG.

                                  Comment


                                    #18
                                    Voihan sen varmaan laittaa. Vähän jännittäisin mäntien puolesta. Onkohan NG:ssä öljyruutat? Toinen vaihtoehto voisi olla pitkäiskuinen kampura KG:n lohkoon. Linjaporaustahan se huutaa jne., joten hinta pompsahtaa.

                                    Comment


                                      #19
                                      Ei ole öljy ruuttia ng:ssä

                                      Comment

                                      Working...
                                      X