Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B6 - vaihdelaatikon stefa?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi A4 B6 - vaihdelaatikon stefa?

    Elikkä näkyy olevan tuo stefa tosta laatikon ja kuskinpuolen vetarin välistä entinen. Onkohan tuo millainen homma vaihtaa? Tossa nuita aikaisempia kirjoituksia luin, mutta en nyt ihan kaikkea saanut selville, joten kysytäänpä tarkennusta.

    Elikkä ensiksi öljyt pois laatikosta ja tämän jälkeen vetari irti noista xzn pulteista jolloin vetarin saa tieltä pois. Laatikosta tulee tuo akseli missä vetari on kiinni, lähteekö tämä pois laatikosta ilman tuon "rivoitettun laippan" ottamista irti, joka on usealla torxilla kiinni laatikossa? Neuvot ja niksit ovat tarpeen taas jälleen, kiitos!

    Autohan on sitten Audi A4 B6 1.8T (AVJ) quattro 5 lovisella laatikolla.

    Muutama kuva jos niistä on helpompi neuvoa (osat numeroitu..)
    http://koti.mbnet.fi/ju_pe/mukattu%20kuva.jpg -räjäytyskuva
    http://koti.mbnet.fi/ju_pe/IMAG0042.jpg -vetarista ja laatikosta kuva
    Viimeksi muokannut j_pt; 7.1.2011, 21:30.

    #2
    Eipä tarvii laskea öljyjä pois ellei välttämättä halua niitä vaihtaa samalla. Tulee pois minkä verran tulee ja täytät lopuksi sen verran kun menee.
    Laippa lähtee laatikosta kampeamalla/paukuttamalla. Sitä pitää paikallaan vain jousisokka #7.

    Tsekkaa vanhan stefan syvyys. Joissakin tapauksissa näissä vag-rakkineissa stefan voi laittaa liian syvälle. En nyt juuri tuota paikkaa muista vaikka edellisestä 01A-lootan kasauksesta on noin 2 viikkoa :)

    Comment


    • #3
      Millähän tavalla tuossa coupe Q:ssa on oikeanpuolen etuvetarin laippa kiinni, Onkohan siellä juurikin tuollainen jousisokka systeemi vai se 6mm kuusiokolo niinkun joku väittää? siinä keskellä ei ainakaan tunnu kuusiokoloa olevan tai sitten sen on joku kääntänyt pyöreäksi , ??

      Comment

      Working...
      X