Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 1.8t 120kw 2004

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi A4 1.8t 120kw 2004

    Paljonko tuon audin kytkin pitäisi kestää hevosvoimia\vääntöä.

    Lastuttaja meinasi että nostaa 200hp ja väännöt tuonne 300 mutta tuli vain mieleen sitte että kestääkö tuo vakiokytkin tuota rasitusta?

    kokemuksia varmasti löytyy ja lastuttajia kyseiseen tekniikkaan joten avartakaapas mieltänne kiitos.
    Viimeksi muokannut Sciensic; 5.1.2011, 19:16.

    #2
    Olisi haulla löytynyt aika hyvin asiasta...

    Kestää jonkun verran yli 300nm jos kytkin on kunnossa alunperinkin. Todella autokohtaista. Joillakin porsii heti 300nm ylitettyä.

    Comment


    • #3
      Muokkaa otsikkoa kuvaamaan asiaa.

      Comment


      • #4
        Pitääpä melkein jättää nuo väännöt jonnekki 280 korville nii pitäisi kyllä ongelmitta kestää sitten.

        Comment


          #5
          Jos kaksoismassa/kytkin on menossa, ei tarvita kummoista muutosta väännöissä jotta saa luistamaan. Virityksen tielle kun lähtee, on erityisesti hyvä olla se touhutonni tai kaksi taskussa valmiina käyttöön. Btdt.

          Eikä se lastuttaja taida nostaa 200hp. Realistisempi tavoite 190hp, enkä uskaltaisi sitäkään luvata.

          Comment


            #6
            Muokkaappa nyt sitä otsikkoa kuvaamaan asiaa mistä on kyse (toinen varootus....).

            Comment


            • #7
              Neuvokaas joku uutta miten tuo otsikko muutetaan.?

              Comment


              • #8
                Muokkaat ensimmäistä viestiä, otsikon osalta.

                Comment


                  #9
                  Muokkaat ensimmäistä viestiä, otsikon osalta.
                  Jonka suoritat "Laajennetussa kirjoitustilassa".

                  Comment


                  • #10
                    Ainakaan omassa kytkin ei kestänyt 320nm vääntöjä. Hajosi lopulta kun laitoin uuden ahtimen joka nähtävästi tuotti vielä kovemmat alaväännöt. Ainakin ekoissa testivedoissa tuotti jo 340nm ja järkyttävän tärinän vauhtipyörässä. Tuolloin tosin jo vaihdettu AWX:n 230mm kytkin jonka sai fixukselta noin 220€ hintaan tingattuna. Ei ole tietoa paljonko tuo TDI:n kytkin todella kestää koska vauhtipyörä tosiaan pohjaa melkein heti eikä säätäjä halunnut särkeä sitä.
                    Ja dumolle. Itsellä on 2004 mallin BFBstä 200hp/320nm lappu.
                    Anteeksi myöhäinen vastaus kysymykseen mutta sain faktoja vasta eilen kun säädettiin auto.

                    Comment

                    Working...
                    X