Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

RS4 lohkolämmitin

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • RS4 lohkolämmitin

    Mikä lohkolämmitin olisi sopiva RS4 B7 -mallille?

    #2
    Defan 411702. Teho 550 wattia.

    Comment


    • #3
      Meneekö tuo myös 2.7T Allroadiin? Ja se on nimenomaan lohko?

      Comment


      • #4
        Kiitos tiedosta.

        Onko tämä harhaanjohtavaa markkinointia: "Jokainen kylmäkäynnistys kuluttaa moottoria yhtä paljon kuin 500-600km ajo." ?

        Comment


          #5
          Kannattaa varmistaa, että on lohkoon tuleva. Biturboon 01 alkaen näyttää 153 loppuista lämmitintä. AZB ja AGB moottorikoodit ainakin.

          Comment


            #6
            Kyllä nuo kylmäkäynnistykset kuluttavat moottoria enemmän, mutta miten paljon kilometreissä sanottuna, enpäs tiedä. Jostain muistan kauan aikaa sitten lukeneeni että se kuluttaisi 400 km ajon verran. En tuota kuitenkaan pitäisi harhaanjohtavana markkinointina.

            Biturbon lämmitin on varmasti erilainen, koska siinä on veden ulostulo turbolle.

            Comment


            • #7
              http://www.defa.com/finn_dok_h.php3?...2&lang=6&ndid=

              Comment


                #8
                Alkuperäinen kirjoittaja äräs_4 Näytä viesti
                Kiitos tiedosta.

                Onko tämä harhaanjohtavaa markkinointia: "Jokainen kylmäkäynnistys kuluttaa moottoria yhtä paljon kuin 500-600km ajo." ?
                Kyllä tuo kaiketi suuntaa antava silloin ennen wanhaan mineraaliöljyjen aikaan. Modernit synteettiset suojaa paremmin myös kylmäkäynnistyksillä, kai?

                Edit: hirvitys: kummassakaan omassa laitteessa ei moottorinlämmittimiä ja ovatten päivittäisessä käytössä..
                Viimeksi muokannut marre; 4.1.2011, 16:02. Perustelu: Nimim: "Sahaanko pakkasilla pasasiksi?"

                Comment


                  #9
                  Voihan se kylmäkäynnistys kuluttaakin jotain osaa yhtä paljon kuin 500km ajo, mutta se osa mikä kuluu ei lienee sitten kovin moksiskaan isoista kilometreistä. Ei ole tavatonta, että autolle tulee vuodessa yli 100 kylmäkäynnistystä (2 joka päivä = 10 viikossa, 4,5 viikkoa kuussa) ja tätä voi jatkua vuositolkulla. Siitä voi laskea paljonko kylmäkäynnistyksista tulisi "kilometrejä" vaikka 10 vuodessa.

                  Comment


                  • #10
                    No, kylmäkäynnistys tuolla säteilylämmittimellä kuluttaa kuskin hermoja 500 km edestä. Jos pitää tunnin roikassa A3:sta ja saa alle 5 yrityksellä auton käyntiin niin sekin on hyvä jo.

                    Comment


                      #11
                      Antti: Kuskin hermoja voisi varmasti säästää auton huoltamalla/korjaamalla jos kerran joutuu 5 kertaa sahaamaan vaikka on lämmitetty. Ja vaikkei olisikaan.

                      1.8T koneissa on toki paljon huonoa, mutta enpä ole käynnistysongelmista ehjien moottoreiden kanssa kuullut. Jopa tuo oma laitos on aina lähtenyt (kop kop) ensimmäisellä käyntiin, myös alle -25C lämpötilassa ilman lämmitystä. Aito muutaman vuoden vanha Biltsun akku ei kyllä toista yritystä jaksaisikaan...

                      Comment


                      • #12
                        Tuli sellainen fiilis, etten taida laittaa lämmitintä kotteroon, vaikka se vinkuu ja vonkuu kovalla pakkasella. Virtapistoke pilaa etuprofiilin. (?)

                        Toinen syy, mikä panee miettimään: hajamielisenä olen lähtenyt liikkeelle irrottamatta virtajohtoa ja on tullut pieniä "vaurioita".

                        Comment


                        • #13
                          Dumo: voi se olla. Tuo akku saattaa olla jo valmis.

                          Comment


                            #14
                            Itse en kyllä lähde liikkeelle ilman lämmittystä, paitsi jos on ihan pakko.

                            Defan pistoke on kyllä pieni, ja sen voi laittaa vaikka johonkin eturitilään. Ei se sieltä näy, saatika pilaa mitään profiilia. Laita rattiin lappu että "irroita johto".

                            Comment


                              #15
                              ...tai asenna webasto?

                              Comment


                                #16
                                Taitaa olla melkolailla tekemätön paikka b7 risaan. Tilaa ei vaan yksinkertaisesti ole missään.

                                Comment


                                • #17
                                  Lisävalojen väliin siihen keulan eteen se Webasto =)? Olis komea.

                                  Edit: itse melkein nukkuisin tuo RS4 kainalossa, ei olisi välttämätä huono idea laittaa sitä lohkista. Voithan laittaa lohkiksen töpsykän myös auton pohjan puolelle johonkin järkevään paikkaan. Ei sitä mukava ole käyttää sieltä, mutta silti mahdollista. Olisi muuten ihan tulinen, jos olisi sarana -magneetti -rekisterikilpi ja sen taakse se töpseli =)

                                  Comment


                                    #18
                                    Itseäni "vinkuminen ja vonkuminen" hävettäisivät enemmän kuin mahdollinen auton ulkonäön pilaaminen lämppärin pistokkeella?

                                    Omassa autossa on pistoke puskurin ritilässä sumuvalon alapuolella, eikä se sieltä pistä silmään mitenkään häiritsevästi.

                                    Comment


                                      #19
                                      Ei pieni Defan tösseli optiikkaa pilaa. Samalla tavalla ton saa B7aankin. Hädin tuskin tuota edes huomaa tuolta.

                                      Comment


                                        #20
                                        Laita rattiin lappu että "irroita johto".
                                        On muuten hyvä idea. Tässä juuri veli lainaisi autoa ja palautti kera kourallisen Golfin ritilöiden muovihileitä. Noh, oli sentään lämmin auto...

                                        Comment

                                        Working...
                                        X