Iltaa.
Kyseessä siis A4 B6 Quattro vuosimalli 2001.
Ei oikein tiedä mistä aloittaisi...
-Lämmöt ei nouse kaupunkiajossa ollenkaan, ainakaan lämpömittari ei hievahdakaan.
-Moottoritiellä kun ajaa sellaisen 10 minuuttia, niin lämmöt nousee mittarin mukaan n.65 asteeseen.
-Sisälle ei tule lämmintä kun pakkasta on enemmän kuin 15 astetta.
-Jäähdytysnestettä katoaa reilusti(yli puoli litraa), silloin kun pakkanen laskee reilusta 20 asteesta n. viiteen asteeseen.
-Katalysaattori hehkuu punaisena kun antaa vähänkin enemmän kierroksia.
-Flekti lähtee pyörimään heti kun koneen laittaa käyntiin, mitä sen ei kuuluisi tehdä.
-Kone käy muuten täysin normaalisti
Tuo jäähdytysnesteen katoaminen on erikoista, koska kesällä jäähdytysnestettä ei ns.häviä mihinkään, mutta kun pakkaset alkaa niin homma alkaa. Auton alla ei ole näkynyt lätäköitä yms. Vuodot tutkittu päällisin päin, enkä löytänyt mitään.
Kyseessä siis A4 B6 Quattro vuosimalli 2001.
Ei oikein tiedä mistä aloittaisi...
-Lämmöt ei nouse kaupunkiajossa ollenkaan, ainakaan lämpömittari ei hievahdakaan.
-Moottoritiellä kun ajaa sellaisen 10 minuuttia, niin lämmöt nousee mittarin mukaan n.65 asteeseen.
-Sisälle ei tule lämmintä kun pakkasta on enemmän kuin 15 astetta.
-Jäähdytysnestettä katoaa reilusti(yli puoli litraa), silloin kun pakkanen laskee reilusta 20 asteesta n. viiteen asteeseen.
-Katalysaattori hehkuu punaisena kun antaa vähänkin enemmän kierroksia.
-Flekti lähtee pyörimään heti kun koneen laittaa käyntiin, mitä sen ei kuuluisi tehdä.
-Kone käy muuten täysin normaalisti
Tuo jäähdytysnesteen katoaminen on erikoista, koska kesällä jäähdytysnestettä ei ns.häviä mihinkään, mutta kun pakkaset alkaa niin homma alkaa. Auton alla ei ole näkynyt lätäköitä yms. Vuodot tutkittu päällisin päin, enkä löytänyt mitään.
Comment