Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mötti konehuoneessa nakuttaa? 80 2.6 quattro

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Mötti konehuoneessa nakuttaa? 80 2.6 quattro

    Elikäs meikäläisen audissa tälläistä vikaa. Koitin aiheesta etsiä foorumilta mutta ei osunut silmään. Elikäs kyse on siitä mötikästä kun on ilmanputsarin vieressä mihin tulee sähköjohto, 2 letkua, toinen letkuista menee ruiskulle ja toinen menee lokasuojan sisään. Vika on se että mötti alkoi pitään nakutusta. nakutus on tasaista. välillä nakutus loppuu ja taas voi alkaa nakuttaa. Mikä mahtaa se mötti olla? ja onko vika siinä mötissä vai jossain muualla?
    Viimeksi muokannut jasso; 23.12.2010, 22:09. Perustelu: Auton malli ei ole mikään otsikko vian haussa.

  • #2
    Sen kuuluukin nakuttaa. Tehtävänä on päästää aktiivihiilikanisterista "bensahuuruja" imusarjan kautta poltettavaksi.
    Kunnossa on ja huolet pois.

    Comment


    • #3
      Toi taitanee minulla nakuttaa koko ajan tuossa abc:ssä. Alkuun sitä ihmettelin, mutta kun ei pahene ja ei muutu kierrosten mukaan, niin samapa tuo.

      Onko tuolla muuten mitään virkaa, voiko sen purkaa pois? :D

      Comment


      • #4
        Tämä selvä. ja kiitoksia. Ihmetytti vaan ku ei se oo ennen nakuttanut, kun nyt vasta

        Comment


        • #5
          Mulla alkoi heti kun tuli pysyvät pakkaset.

          Comment


          • #6
            Sama mötikkä alkoi nakuttaa myös omassa aah:ssa heti näillä kovilla pakkasilla. Tuntuu olevan yleistä kaikenmaailman nakutukset ja rähinät vag-koneissa, ei siis huolta.

            Comment


            • #7
              Vaikka tuo osa nakuttaakin, mutta kyllä tuo abc-kone kuullostaa siistikäyntiseltä verrattuna tuohon abh-koneeseen... :D

              Mutta se nyt on hyvä tietää, että samalla tavalla nakuttaa muillakin, ei tartte olla äänen kanssa yksin :)

              Comment


              • #8
                Tuon venttiilin ohjaus vaatii että ECUn lambdasäätö on aktiivinen. Olisko kylmällä sitten lambdat niin kylmät ettei kone niitä käytä. Mulla ainakin selkeästi huomasi kylmäkäynnistyksen jälkeen useamman kilometrin ajon aikana että kojelaudan alla naksui joku rele- mietin jos tuo oli lambdojen lämmitys. Muuta lämpötilariippuvaa ohjausta en tuossa keksinyt.
                Pitäis tuo N80 venttiili toimia 7 minuutin jaksoissa kierrosluvun ja kuormituksen mukaan- sitten n minuutin paussi jolloin hakee uudet oletusarvot

                Comment

                Working...
                X