Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 100 KU vs MC eroavaisuuksia

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi 100 KU vs MC eroavaisuuksia

Tuli hankittua tollainen typ44 ja alkaa oleen toi vapari kone liian hengetön mun tarpeisiin ja varastossa lojuu MC kone täydellisenä, jos sen laittaisi tilalle :)

Elikkä mitähän eroja tuossa alustassa ja jarruissa on turbolliseen verrattuna. Se vielä että tää on nelipulttisella navalla.

Auto on Audi 100 2.2 quattro typ44 -89

Tuossa ku Etkaa lueskeli niin turbomallissa on 5x112 napa joten onko vetarit myös paksummat?

Turbomallissa takana ei ilmeisesti ole kallistuksen vakaajaa?

Comment

Tuossa ku Etkaa lueskeli niin turbomallissa on 5x112 napa joten onko vetarit myös paksummat?
      Vetarit lienevät samat. Sen verran jo aikaa, kun 44:sen parissa olen ollut, että muistikuvat ehkä jo hieman hämärtyneet.

Turbomallissa takana ei ilmeisesti ole kallistuksen vakaajaa?
      Minulla sellainen mielikuva, että turboissa olisi vakaaja takana.

Joskus vuosia sitten mietiskelin itsekin samaa hommaa. Tosin omassa 44q:ssa oli viispulttiset navat ja samat jarrut, kuin 200:sessa, kun tuo CS malli oli. Ainoa suurempi puute oli ABS:n puuttuminen, mutta jäi epäselväksi olisiko se todella pitänyt hankkia turbotusta varten, kun homma jäi tekemättä.

Kuitenkin, noiden 44 quattrojen alusta on aika pitkälti sama. Viispulttiset navat pitänee laittaa (selvitä onko pakollista), sekä eteen G60 jarrut (kaksimäntäiset satulat ja 276/280 tuuletetut levyt). Takajarrut lienevät samat yksimäntäiset 245mm levyillä, kuin turbossakin. Melko pienellä alustajumpalla tuosta pitäisi selvitä.

Comment

Working...
      X