Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

B7 uutta kytkintä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • B7 uutta kytkintä

    Kesällä tuli laitettua uusi ohjelma ja nyt kytkin on alkanut luistamaan ja täryttämään a4 b7 2.0 Tfsi.
    Vaikka kysyin että paljonko kytkin kestää, että tehään sellainen ohjelma jotta kytkin kestää. Isommilla vaihteilla alhaalta kiihdyttäessä alkaa täryttää.

    Nyt pitäisi löytää uusi kytkin.

    Onko jollakin kokemuksia jostain jäykemmästä kytkimestä, hintoja?
    Tepolla ei ollut.

  • #2
    Sachs lupaa oman ktkimensä olevan 15% vahvempi, kuin orginaali: http://en.sachsperformance.com/sachs...ng-set-212.htm
    Kokemusta ei kyllä löydy.

    Comment


    • #3
      Olisko 3.0 diisselin kytkin parempi?

      Comment


        #4
        Ettei olisi kanssa vauhtis mennyttä jos kerran juristelee?

        Comment


        • #5
          Kuinka herkästi vauhtis sitten menee? Muutaman kerran on juristellut kun kunnolla kiihyttää!

          Comment


            #6
            Vauhtikselta tuo tärinä minustakin kuulostaa. Itsellä ei kyllä ole kokemusta 2.0TFSI:stä, mutta kyllä jo 1.8T:ssäkin sai vauhtiksen hajoamaan/tärisemään, eikä kytkimessä ollut vielä mitään vikaa.

            Comment


              #7
              Kytkimen luisto on täysin eri tuntuinen kuin vauhtipyörän jurina. Kytkimen luistaessa kierrokset nousee ja nopeus ei muutu (tai muuttuu todella hitaasti vs kierrosten nousu). Vauhtipyörän pohjaus taas tuntuu jurinana/tärinänä autossa.

              Kyllä noissa uudemmissa taitaa vauhtis/kykä mitoitettu huomattavasti keposammaksi noin väännönkeston kannalta, kuin mitä 90-luvun tuotoksissa, eli vauhtis voi hyvinkin olla mennyt/menossa, eikä välttämättä ole kytkin kaukana perässä.

              Comment


                #8
                Moro,

                Hakusessa kytkin a4 B7 2.0T FSI (BUL) kulkineeseen. Harkinnassa kiinteällä vauhtipyörällä oleva combo. Onko kokemuksia? Tällainen tuli vastaan mutta väännöistä ei puhuta mitään. Mielipiteitä tai kokemuksia eri kytkin comboista?

                https://jhmotorsports.com/jhm-lightw...7-a4-2-0t.html

                Comment


                  #9
                  Vastaan tähän itselleni että väännön kesto sama kuin B7 RS4:ssa, koska kytkinlevy sama(valmistajan ilmoittamat tehot kyseiselle autolle 420hv/430Nm). Onkohan kenelläkään tietoa kuinka paljon enemmän tuo mahdollisesti vääntöä kestäisi?

                  Comment


                  • #10
                    Mulla on B7 2.0 TFSI vakiokytkimellä väännöt 440nm tällä hetkellä ja sillä ei ainakaan ole ongelmia ollut. Vauhtipyörä tässäkin täristää jos vääntöjä nostaa tuota ylemmäs. Vauhtipyörä ja kytkin on molemmat vaihdettu pari vuotta sitten. Jos väännöt jää 500nm tuntumaan niin en epäilisi RS4 vakiokytkimen kestävyyttä.
                    Viimeksi muokannut Latviss; 2.12.2020, 11:32.

                    Comment


                      #11
                      Onko sulla mitä tehty että päästy noihin lukemiin?
                      Viimeksi muokannut Killeri; 11.6.2021, 14:36. Perustelu: Tarpeeton lainaus poistettu.

                      Comment


                      • #12
                        Perusviriä, ahdin, putkisto, katti, hpfp, ilmanotto yms. Mutta oireili jo vakioahtimella, siitä sai myös samat väännöt alakierroksilla. Jos enemmän vääntöä haluaa niin suosittelen hankkimaan paremman vauhtipyörän ja kytkinpaketin. ECS Tuning muistaakseni kauppaa myös sopivaa vauhtipyörää RS4 kytkimellä.
                        Viimeksi muokannut Killeri; 11.6.2021, 14:37. Perustelu: Tarpeeton lainaus poistettu.

                        Comment

                        Working...
                        X