Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

g42 anturi ongelmia

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • g42 anturi ongelmia

    IAT anturi vaihdettu. VCDS-lite näyttää silti 143c. Virtaa tulee töpseliin 8.5v. Ehjä anturi näyttää huoneen lämmössä 3kohm ja pari rikkinäistä 13+kohm. Mistä seuraavaksi vikaa hakemaan? Boksi kärynny?
    Kone bfb ja tehot hukassa ja cel valo palaa. Mittaukset tehty virta päällä ei käynnissä.

  • #2
    Onko johtojen viat eliminoitu? -boxin puolella pitäis sieltä liittimestä 85 löytyä toinen puoli ja toinen puoli maista, eli vaikka yleismittarin vastusalueella tai maadoituksen testaus vaikka erillisellä piuhalla jostain kokeeksi.

    Comment


    • #3
      Boksin liittimestä ei oo piipattu, kun ei tiedä mihin pinniin tulee. Meneekö Varmuudella miinus suoraan maahan? Onko sulla jotain linkkiä b6 sähkökaavioon?

      Comment


      • #4
        Joo täytyykin heti korjata että anturin toinen puoli on kyllä "earth..." - mutta tarkemmin: " 220 - Earth connection (sender earth), in engine wiring harness" eli onkin yhteydessä monen muunkin anturin kanssa EcuBoxin liittimeen 108 eikä suoraan maahan.

        Joten ei kannattane mennä yhdistelemään muihin maihin!!

        Comment


        • #5
          Homma selkes, menny termarin ja k.o. anturin töpselit sekasin :) Ei enää limp modessa. Anturi taitaa silti olla sökö jos näyttää 13kohm.

          Comment

          Working...
          X