Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

audi a6 2.7 bi-turbokone savuttaa vesihöyryä

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• audi a6 2.7 bi-turbokone savuttaa vesihöyryä

audi a6 2.7 bi-turbo

Kone savuttaa vesihöyryä,ja aluksi käy vajailla pytyillä,röpöttää,lämmetessä kaikki tulee mukaan.Epäilty kantta tai pahvia,ollut kellään samoja oireita/kokemuksia?Ja hajua paljon on n. korjauskulut?
    Kiitos vastauksista.

haiseekö jäähdytinneste vai onko ihan normaalia vesihöyryä..?

Comment

Korjauskulut on väliltä 0€ - täysi koneen purku ja kasaus. Vikakoodit lukuun ihan ekana, eiköhän sieltä jotain löydy jos kerran vajailla käy.

Lisätään vielä putkiston uusinta tuohon pahimpaan odotettavaan kohtaloon.

Comment

audi a6 2.7 bi-turbo

haisee jäähdytin nesteelle,ja vika koodilla antaa lamda-anturia.

Comment

kanspaffi-vialta haiskahtas, tosin voi olla lohkokin halki (itellä oli joskus kakarana samat oireet -> lohko halki).

lambda-anturit eivät kestä jäähdytysnestehöyryjä, vaan ovat ensimmäisenä tuhoavien listalla.

Comment

Olikos minkä hintainen projekti,vai korjasitko itse.

Comment

Onko veden seassa öljyä, ja öljyn seassa vettä? Pakokaasuja voisi mittailla paisuntasäiliöstä.

Ei tuo ihan halvaksi tule jos ei itse tee. Vähintään se kansipahvi vaihtoon jos vika on siellä.

Comment

Niin pitääkö sitä nestettä lisätäkin vai sekö vaan haisee :)

Comment

Mulla ei ollut veden sesassa öljyä tai toisinpäin, kun kansi oli halki ja nesteet meni kattiin. Paisariin tuli painetta reilusti.
                  Mulla sattas olla varaosakoneesta osaa, jos on huonosti käyny.

Comment

Syö vähän nestettä,ja ei ole öljyt ja vedet sekaisin.Käden kun laittaa pakoputken päähän niin kastuu heti märäksi.Ja kerää kanssa painetta säiliöön.Osat voisi mahdollisesti kiinnostaa Aki.

Comment

Working...
                    X