Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S2 nykii & pölläyttää savut

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• S2 nykii & pölläyttää savut

Elikkäs ongelma tämä..Voimakkaalla kiihdytyksellä millätahansa vaihteella alkaa nykimään oudosti,samalla putkista pölläyttää tummaa nokea aika reilusti..Tasaisella ajolla ongelmaa ei ilmene! Auto on S2 ABY-koneella,lastutettu.Ahtopaineet nousevat/toimivat normaalisti.Nykimisen aikana tosin vedot hieman heikkenee..
    Muilla vastaavia kokemuksia?neuvoja mistä vikaa etsimään/epäilyjä?

Tee painetesti niin selviää onko vuotoja jossain!

Comment

Tulppien ikä?

Comment

Tulpat vaihdettu 10 000km sitten..

Comment

Onko nyintä pientä nypytystä, vai sellaista joka paukuttaa päätä rattiin saakka?

Comment

..Lähinnä juuri pientä nypytystä/ravistusta..mutta todella häiritsevää,ja nimenomaan nypytyksen ajan pössähtää tummaa nokea,vika ilmenee siis ainoastaan voimakkaan kiihdytyksen aikana!

Comment

Tulppien johdot ja virranjakajan kansi olisivat seuraavat ehdokkaat.

Comment

Mulla on kansa tollasta pientä nykimistä.
                Mut Teppo tais Kilon reissulla todeta että mulla ainakin olis nuo etu kehdon puslat lopu tai jotain.
                IC o-rengas on laitettu paikalleen, edellinen oli kai ilmeentynyt jonnekkin muualle. Vedot parani huomattavasti, mutta tuo nykäys muuttui häiritseväks. (pieni nypäytys, ei hampaat rattiin tyylillä)

Comment

Ahtovuoto. Mulla on nyt jossain joku paikka halki, suhisee voimakkaasti ja nokeaa kuin EVRYtetty diisseli. Yli puolen kaasun ei kulje _lainkaan_. Eli tästä suosittelen aloittamaan, itse huomenna ehtiessäni...

Comment

mulla on kans tollasta pikku nykimistä. ei aina vaan joskus jos kiihdyttää kovemmin ahdot nousee noin 1bariin alkaa nykiin terävästi. oon miettiny mistä se johtuu??

Comment

Sytkäosista. Väärät tulpat?

Comment

kävin hakemassa marmoritiskiltä edulliset tulpat (20e kpl) ni johan loppu nykiminen.. pienestä se on kiinni!!

Comment

Working...
                        X