Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

2.0TFSI huolto

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 2.0TFSI huolto

    A4 B7 2.0TFSI 147kw olis nyt ajatuksissa. Mites tuommonen käy suomen talven pakkasissa?

    Miten kyseisessä autossa hoituu öljyn vaihto? Onnistuuko itse?
    Netistä lukemani perusteella tuohon käy E10. Onko tähän jotain vastaan?
    Muuta huoltoon tai luotettavuuteen liittyvää?

    #2
    Öljynsuodatinkotelon tyhjäksi laskemiseen on joku letku joka olisi hyvä olla niin ei ole öljyt tallin lattialla. Kerran viitsin vaihtaa itse öljyt, sen jälkeen vienyt korjaamolle.

    Käy ja pärisee pakkasella, 98:sia tulee vaan juotettua

    Comment


    • #3
      Eli öljypohjassa on ruuvi ja sitten suodatin kotelossa toinen? Onko korimallissa (B7) tai moottorissa mitään ihmeempää murhetta oletettavissa?

      Comment


      • #4
        Ja onkos tuo muuten oikea quattro tuolla 2 litraisella turbo FSI koneella?

        Comment


        • #5
          Kyllä kaikki A4:t on "oikeita"quattroja.

          Comment


          • #6
            Riippuu mitä tarkoitat oikealla quattrolla. Jos tarkoitat heti toisen maailmansodan jälkeen suunniteltua voimansiirtoratkaisua nimeltä torsen, niin vastaus on kyllä.

            Comment


            • #7
              Juu tarkoitan torsenia. Eli ei haldexia.

              Comment


              • #8
                muistaakseni oli 36mm hylsyllä suodatinkotelo auki, siihen on juu erikoistyökalu että saa valutettua suodatinkotelon tyhjäksi mutta kotioloissa menee kun rauhaksii availee ja valuttelee.
                ja suodatinkotelon tiivisteen kanssa sitten tarkka miten päin sen laittaa.

                Comment

                Working...
                X