Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A8Q 2,8 v6 AAH. sahaa sahaa. Ja sahaa. Ja sahaa. Ja sahaa.Ja sahaa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A8Q 2,8 v6 AAH. sahaa sahaa. Ja sahaa. Ja sahaa. Ja sahaa.Ja sahaa

    Mikä avuksi.
    Ei meinaa lähteä käyntiin huilattuaan yön yli. Sahaa sahaa. Tuntuu kuin kone ei saisi bensaa ja sitten kun alkaa lupailemaan niin ryyppy ei mene päälle. käynnistyy mutta sammuu melkein heti. poljinta joutuu pumppaamaan hetken ennen kuin kone alkaa kiertämään ja jos laskee kaasusta kone sammuu. Hetken pumppaamisen jälkeen vasta ryyppy alkaa pelittämään ja auto alkaa toimimaan.

    Bensaa tankissa on noin 3/4 osaa.

    Autoon on vaidettu viimeisen 3 kuukauden sisällä:
    Öljyt ja suodatin
    tulpat
    tulpanjohdot
    huohotin putket
    HALL anturi
    bensa pumppu
    bensan suodatin

    koodeja en ole käynyt luettamassa. Kannattaiskos?

    Kyseinen A8 on myös myynnissä, jos jotain näppärää kiinnostaa.
    Ajettu 180tkm. Manuaali. tuotu virosta. Juuri katsastettu puhtain paperein.
    Kuvia ja lisätietoja annetaan tarvitsevalle. Autoon vaihdettu myös muuta osaa.
    Tarjouksia otetaan vastaan ja myös apua kuntoon saattamisessa.

    j-p@aina.net

    #2
    Ensimmäisenä tuli mieleen ilmavuoto maffin jälkeen. Otapas maffin liitin irti ja katso vaikuttaako.

    Comment


    • #3
      Kyllä koodit kannattaa lukea.

      Lämpötila anturi olisi halpa kokeilu. Siintä ei myöskään tule vikakoodia jos antaa väärää tietoa.

      Comment


        #4
        Ei siis välttämättä tule vikakoodia. Jos oikarissa tai täysin poikki niin sitten ymmärtää ecukin, että nyt on jokin pielessä.

        Comment


        • #5
          Maffin piuha kokeiltu irti ja ei lähtenyt käyntiin ollenkaan

          Comment


            #6
            Bensapumpun takaiskuvena epäkunnossa ja valuttaa linjan tyhjäksi..?

            Comment


            • #7
              Totesin uuden hienon ominaisuuden tuossa kasissani. Bensa loppuu kun viisari on puolessa välissä mittaria. Bensa pumppu on vasta vaihdettu. Tuo käynnistys ongelma vaikuttaa hieman siltä kuin bensa valuisi takaisin tankkiin letkuista ja käynnistäessä menisi hetki ennen kuin aine pääsee koneelle asti. Missä mahtaa sijaita mahdollinen venttiili joka pitää bensan koneella asti vai liittyykö tämä tuohon tankki vikaan?

              Comment


              • #8
                Jos bensa loppuu n. puolessa välissä mittaria niin bensapumppu tai oikeastaan kotelo jonka sisällä pumppu sijaitsee on asennettu väärin.Se on hankala asentaa ja menee helposti väärään asentoon.

                Comment


                • #9
                  Alkuperäinen kirjoittaja Hartsi Näytä viesti
                  Jos bensa loppuu n. puolessa välissä mittaria niin bensapumppu tai oikeastaan kotelo jonka sisällä pumppu sijaitsee on asennettu väärin.Se on hankala asentaa ja menee helposti väärään asentoon.
                  Joo varmaankin pitää paikkaansa. Oli jo pieni pakkanen kun vaihdoin tuon bensapumpun ja jotenkin se tuntui että ei mennyt aivan oikein kasaan tuo pumpun kotelo. En jäänyt sitä enempää ihmettelemään.
                  Pitääpi pistää uudelleen palasiksi.
                  Tilasin tänään lämpötila-anturin. Kokeillaan josko tuo sahaaminen loppuisi. noin 10:stä asteesta ylöpäin olevat pakkaset ovat pitkittäneet käynnistys aikaa jopa 20 minuuttiin.
                  Nyt kun tuli nollakeli niin audi lähtee käyntiin jo kolmannella yrityksellä.

                  Comment


                  • #10
                    Jaa, katos. Koskeeko tämä bensamittarivika myös A3 8L:ääkin? Mulla on siinä just tuollainen ongelma.

                    Comment


                    • #11
                      tiiviste

                      No siitähän se oli kiinni. Nyt toimii toinenkin tankki. Enään olisi ongelmana ilmastoinnin kompura. Kompuran piuhat ovat irti ja enkä kahden illan tutkistelunkaan jälkeen löydä liittimille vasta kappaleita. Elikkä kysymys kuuluu: Mistä kompuran piuhat pitaisi tulla?

                      ja toinen kysymys: auto nykii kylmänä pienillä kierroksilla.

                      Comment


                      • #12
                        Kompuralle ei taida tulla kuin 1 johto(magneettikytkimelle)

                        Comment


                        • #13
                          Alkuperäinen kirjoittaja Hartsi Näytä viesti
                          Kompuralle ei taida tulla kuin 1 johto(magneettikytkimelle)
                          Oliskos se toinen sitten joku maadotus? Mutta mistä tuo kyseinen magneettikytkimen johto tulee? Voisin etsiä kyseisen johdon ja kytkeä sen kompuraan.

                          Comment


                            #14
                            2 piuhaa tulee kompuralle tosiaan, magneettikytkimelle ja kierrosanturille.

                            Comment

                            Working...
                            X