Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 2.7BiT nykiminen

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • S4 2.7BiT nykiminen

    [LEFT]Tästä olikin jo puhetta yhessä ketjussa mutta perustin oman ku menee jo otsikon ohi muuten.

    Eli auto on S4 2.7 biturbo -99 avantti ja tommone tuli ostettua hiljattain, ei tietääkseni foorumilaisten auto? Kilometrejä mittarissa reilu 180 tkm. Sittemmin alko tuntuu pientä nykimistä yläkierroksilla. Selvimmin tuntee kun kolmosela pääse yläkieroksille. aika tarkoin 4000 ja 5000 kohala nykäsee, löysää vetoja hetkeksi.

    Tuli sitte vaihetettua nuo jakopään hilut ja lukivat vikakoodit ja lambaa näytti vialliseksi, nytte on vaihettu lambda boschin uuteen ja nykimine edelleen havaittavissa. Pittää varmaa lukassa vikakoodit uudestaa jossaki että näyttääkö vieläki että lambda paska vai onko semmone etes mahollista että näyttäs semmosta?

    Mistäs täsä alkas ongelmaa haravoimaa?

    OT: Onnistupa tuon lambda hylsän tekeminenki.
    [/LEFT]

  • #2
    Alotetaampa yksinpuhelu. Kuitteja selailin tossa niin en ainakaan löytänyt että olisi tulppia vaihettu niin alotetaampa niistä!

    Onko oikianlainen tuluppa, itte voisin olettaa että on ku siinä niin lukee?

    http://motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=11-1979

    Comment


    • #3
      Jos lastutettu niin Bosch F5DPOR on oikea.

      Comment


      • #4
        Taikka NGK PFR6Q S4 vakio / NGK PFR7Q Rs4 vakio.

        Comment


        • #5
          Tuossa vaiheessa ihan yks hailee mitä tulppia sinne laittaa kunhan ovat "specsien" mukaiset. Jos ei tulppien vaihdolla helpota niin sytkävahvarit/puolat listalla. Haulla lötyy vastaavia vikoja anakin milllljoona. Nuo F5DP0R tulpat ovat kyllä parhaat jos niitä tarvitset niin minulta saat edukkaimmin..

          Comment


          • #6
            Ei ole lastutettu. Elikkä mite pellais nuila F5DP0R tulpilla? Mite on näkkeekö puolien tai sytkävahvareitte toiminnan oikkuja vag-comila?
            Viimeksi muokannut Jaski; 24.11.2010, 01:40.

            Comment


            • #7
              Noniin, paineistin tuon imupuolen niin alkaa ihme roplatus kuuluun öljytilasta, eli päästää jostaki paineita läpi öljytilaan, olettaisin? Huohotin letku oli tulpattu. Mistäs sitä alkaa nyt sitte kartottaa?

              Comment


              • #8
                Roplotus on ihan normaalia.

                Comment


                • #9
                  Ok, mistä moine roplatus kuuluu sitte? Paljo tuone kestaa antaa painetta? vajava kilo varmaa sopiva että kuulee vuodot jos semmosia on?

                  Enpä löytänyt ahtovuotoja. Bensasuodattime vähä niinku huvikseni kokeilin vaihtaa, parani vähän mutta pikku toppausta antaa edelleen 4000 jälkeen. Tulpat tulossa, perjantaina vaihtuu net, mikäli ei kummene niin pystyykö VAG-COMilla tutkailemaan puolien sielunmaailmaa? Niiin ja savujaha tuo tuprauttalee kiihdyttäessä reilummi ja muutenki satunnaisesti, ei sinistä kuite.

                  EDIT: Nyt on piuha itteni ja autoni välille niin katotaa mitä näkkyy. Tuskin mitää.......

                  EDIT2: Tulpat vaihtu, kulkeminen ei parantunut sitten yhtää. vagcomia en saanut ainakaan vielä toimimaan kunnolla, ei oikee ollut yhteistyö halunen koneen kanssa, täytynee saada käsiin kone missä xp käyttis kun ei tuo 7 oikee soinu, tiedä sitte oliko siinä vai muualla vika. Itseäni ihmetyttää kun tuo suodimen vaihto auttoi hiukan. Jatketaan vian etsintää taas kun keritään.
                  Viimeksi muokannut Jaski; 21.12.2010, 00:21.

                  Comment

                  Working...
                  X