Onkohan tässä sähköohjatussa mekaanisessa ruutassa olemassa moottorin lämpötilatunnistinta? Tai sitten syitä saa kertoa kun bensaa tuntus vievän liikaa,10 paloi jo kesäkelissä ja nyt ei piisaa sekään enää,tulpat uusittu,b-suodin,ilmansuodin,huohotinputket/letkut korjattu,pakoputkikin on uusittu ja eipä tunnu kulutus muuttuvan yhtään mihinkään joten tuli mieleen että voisikohan se olla ylävesiletkun alapuolella(moottorissa)kun eikös se yläpuolen anturi ohjaa flektiä ja imusarjan päällä on sitten jälkijäähdytyksen anturi???
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi 80 -90 2,0E ruiskusta
Collapse
X
-
Käy jossain autosähköpajalla luetuttamassa vikakoodit... Parempi tietysti olisi jos sinulla olisi tai tietäisit jonkun jolla on tuo Vag-com kaapeli tuohon koodien luentaan. Samalla voit näet katsoa sytkäennakon, tms. jutut...
Lähtökohtaisestihan tuo 2,0 litrainen 80 tuntuu vievän sen 10l kaupunkiajossa ja talvella hieman enemmän riippuen siitä miten jaksaa lämmitellä. Itse lämmitän roikalla ja Eberillä, eli kun Eberi pyörii enemmän silloin menee ainettakin enemmän... Ja silloin kun ei jaksa lämmittää niin kulutus on myös aika reippaanlaista...
Comment
-
onko olemassa mitään konsteja tuohon lambdan mittaukseen kotikonstein kun ei ole vikakoodien luku mahdollisuutta ja uuttakaan lambdaa ei kehtaisi ostaa jos vika ei olekkaan siinä,tänään ohitin tuon lämpötilan-tunnistimen ja ei mitään vaikutusta.autolla ajetaan vaan pelkästään matkaa ja siinä se vie 10-12 välille ja on ollut roikassa jo +5 lähtien
Comment
-
Ihan uteliaisuuttani tempasin kylmäkäynnistyssuuttimen liittimen irti -15c pakkasella ja ilman lämmitystä,sehän lähti tulille ihan kuin lämpösellä koneella,taitaapi olla tuo kylmäkäynnityssuutin tiensä päässä,lähtee samanlailla käyntiin,johdot paikallaan tai ei,ja ilman lämmitystä
Comment
Comment