Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

vedet katoaa

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• vedet katoaa

mulla audi a4 2.8 v6 vm-97 ajettu 240tkm, alkoi täl yks pvä valittaa et jäähdytysnestet loppu, sen jälkeen olen joutunu lisämään joka pvä noin 5litraa vettä, ei oo päässy jäätymään. en näe mitään ulkoisia vuotoja eikä öljyn sekaan ole päässyt, mistä alkais etsimään vika??

Haiseeko pakokaasu imelälle tai tupruttaako vaaleaa savua normaalia enemmän, tuleeko paisariin painetta normaalia enemmän?

Comment

mun mielest paisaris on yllättävän pieni paine kun avaa korkki, anoppi sanos et haisee jäähdytysnestet mut mä en oo tuntenu mtn ainakaan, kylmää ilmaa tule koppin

Comment

Joka päivä 5 litraa? Melko runsaasti. Ei voi hävitä muuten kuin sisäisesti, eli esim. kannentiiviste tai kansi vuotaa. En tunne moottorin rakennetta tarkemmin, imusarja tai sen tiiviste lienee myös yksi mahdollisuus.

Kupliiko paisuntasäiliössä kun käy? Se viittaisi kansi- tai kannentiivistevaurioon. Öljyntäyttökorkissa voi myös näkyä "majoneesia" ja mahdollisesti nesteen seassa öljyä. Tai noilla määrillä myös nestettä öljyssä (öljyn pinta nousee).

Comment

mistä näitä trolleja oikein tulee

Comment

jotain kuplintaa kuulu kyllä joo, onko iso juttu vaihtaa se tiiviste?

Comment

ota tulpat irti ja kato reijistä, että onko jokin sylinteri muita puhtaampi. Jäähdytysnestevuoto palotilaan putsaa aika hyvin männän lakea. V6 koneissa ei ole mikään harvinaisuus kannen halkeaminen, pakoventtiilin seetirenkaan luota.

Comment

Kone pois, kansi auki, uusi tiiviste sisään. Jos kansi on halki, niin se kuntoon ja paketti läjään. Näin kylmiltään en itse osaisi moista operaatiota tehdä. Liikkeessä puhutaan varmasti yli 1ke hinnasta.

Lyhyesti, ei ole helppoa niin kuin tulppien vaihto.

Comment

kyllä jotain kuplinta ja sihinä kuulu kun sammuttaa auton, täytyy tarkista noi tulpat ja katsoa, miks auto käy hyvin sit jos olis niin et tiiviste paskana tai kansi halki?

Comment

Working...
                  X