Tälläiseen vikaan törmäsin. Vesipumppu toimii. Termostaatti oletettavasti toimii koska term.kopan jälkeinen ylävesiletku on kuuma ajon jälkeen. Syyläri on 50km ajonkin jälkeen täysin kylmä. Samoin paisarissa oleva neste täysin kylmää. Lämpömittari nousee ~55 asteeseen muttei koskaan korkeammalle (mistä kohdasta anturi mittaa nesteen lämpötilaa? anturi sökönä vai onko mittauskohta sellainen missä neste ei koskaan lämpeä enempää. Anturi on kerran vaihdettu uuteen noin 3 vuotta sitten). Järjestelmä on myös hukannut nestettä jonkin aikaa (todennäköisesti term.kopan tiiviste vuotojäljistä päätellen). Vuoto kuitenkin loppunut nyt samalla.
Voisiko syyläri olla tukossa? Syyläri ei siis lämpeä kuin ihan nimeksi 5x5cm kokoiselta alueelta ylävesiletkun kohdalta. Pari vuotta /20tkm sitten kansipahvi vaihdettu jota ennen olen kokeillut vuotojen tukkimiseen siihen tarkoitettua tököttiä. Olisiko tämä voinut tukkia syylärin mutta miksi vasta tässä vaiheessa? Autoon tulee sisälle täysin normaalisti lämmintä ilmaa. Auton käydessä ja ollessaan täysin lämmenneenä paikallaan ollessa alkaa sisään tulla hieman kumin käryä. Liikkeelle lähtiessä loppuu kun konetila tuulettuu
Voisiko syyläri olla tukossa? Syyläri ei siis lämpeä kuin ihan nimeksi 5x5cm kokoiselta alueelta ylävesiletkun kohdalta. Pari vuotta /20tkm sitten kansipahvi vaihdettu jota ennen olen kokeillut vuotojen tukkimiseen siihen tarkoitettua tököttiä. Olisiko tämä voinut tukkia syylärin mutta miksi vasta tässä vaiheessa? Autoon tulee sisälle täysin normaalisti lämmintä ilmaa. Auton käydessä ja ollessaan täysin lämmenneenä paikallaan ollessa alkaa sisään tulla hieman kumin käryä. Liikkeelle lähtiessä loppuu kun konetila tuulettuu
Comment