Nostellaas vähän.
Onko kukaan laittanut BFB koneeseen esim liqui moly 5w40 halpaa täyssynteettistä? Siinä on aikasemmin ajeltu longlifellä, jonka seurauksena öljypohja on käytetty pois, jolloin vaihdettu sihti ja pumppu. Ideana olis nyt siis se että sais halvoilla öljyillä "pestä" koneen sisältä, vaihtamalla pari kertaa tiuhaan öljyä. Jos vaikka ajelis tonnin ja pistäs öljyt vaihtoon ja sama homma taas tonnin päästä? Halvempaa se on vielä verrattuna longlifeen. Sit kun alkais pysyä öljyt puhtaampana niin vaihtais paremmat öljyt ja vaihtoväli olis 10000? Koskaan en oo öljyillä ajanu 10000 ja vanhassa rt koneessa öljyt oli kirkkaita vielä vaihdon aikaan?!
Eli kestääkö molyt sisällä ja voiteleeko riittävän hyvin?
Onko kukaan laittanut BFB koneeseen esim liqui moly 5w40 halpaa täyssynteettistä? Siinä on aikasemmin ajeltu longlifellä, jonka seurauksena öljypohja on käytetty pois, jolloin vaihdettu sihti ja pumppu. Ideana olis nyt siis se että sais halvoilla öljyillä "pestä" koneen sisältä, vaihtamalla pari kertaa tiuhaan öljyä. Jos vaikka ajelis tonnin ja pistäs öljyt vaihtoon ja sama homma taas tonnin päästä? Halvempaa se on vielä verrattuna longlifeen. Sit kun alkais pysyä öljyt puhtaampana niin vaihtais paremmat öljyt ja vaihtoväli olis 10000? Koskaan en oo öljyillä ajanu 10000 ja vanhassa rt koneessa öljyt oli kirkkaita vielä vaihdon aikaan?!
Eli kestääkö molyt sisällä ja voiteleeko riittävän hyvin?
Comment