elikkäs kenno oli tukossa, tyhjensin sen ja lämmintä tuli hyttiin.
ilmauksen jälkeen katkeili sytytys vähän aikaan, nyt toimii normaalisti. lämmöt nousi 90asteeseen niinku piti. kun ilmasin huomasin että kennolta lähtevä vesiputki oli haljennut, eli ne loput osat on jossain.
mittariston mukaan lämmöt kaupunki ajossa 90 ja maantiellä käydessäni lämmöt tippui n:70.
elikkäs olisko jollain antaa jotain veikkausta miksi ei lämmöt nouse(termari vaihto30tkm sitte.) ja tärkein eli mikä tulee vastaan seuraavana kennon ulkoputken jälkeen, eli mihin ne muovipalaset olis kulkeutunu?
kyseessä siis a4 b5 2.6v6 97
kiitän pikaisista vastauksista etukäteen.
ilmastoinnin näyttö nätti 90 astetta. saksan tuonti.
ilmauksen jälkeen katkeili sytytys vähän aikaan, nyt toimii normaalisti. lämmöt nousi 90asteeseen niinku piti. kun ilmasin huomasin että kennolta lähtevä vesiputki oli haljennut, eli ne loput osat on jossain.
mittariston mukaan lämmöt kaupunki ajossa 90 ja maantiellä käydessäni lämmöt tippui n:70.
elikkäs olisko jollain antaa jotain veikkausta miksi ei lämmöt nouse(termari vaihto30tkm sitte.) ja tärkein eli mikä tulee vastaan seuraavana kennon ulkoputken jälkeen, eli mihin ne muovipalaset olis kulkeutunu?
kyseessä siis a4 b5 2.6v6 97
kiitän pikaisista vastauksista etukäteen.
ilmastoinnin näyttö nätti 90 astetta. saksan tuonti.
Comment