Huomasin eilen että yksi pakosarjan pultti oli mustunut.. ja yllätys yllätys pakosarja oli halki muistaakseni vitosen putkesta.. Alapuoli oli koko matkalta halki ja hieman yläpuoleltakin.. Mutta saako tuohon pakosarjoja jostakin? esim. rosterisia tai muita parempia. Ei huvittais samanlaista paskaa laittaa tilalle.. Joutuukos lastun ohjelmoimaan uusiksi jos pakopuoli muuttuu? Ja koko putkisto voisi samalla vaihtua jos järkihintaan löytyisi.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mistä saa pakosarjan S4:seen?
Collapse
X
-
Avainsanat: Ei mitään
-
Mistä moisen tuubisarjan esim. sais ja hintaa suunnilleen? Ei tosiaan oo vakio mutka.. Mittasin eilen niin imu oli 54mm, pakopuolesta ei tietoa.
Comment
-
Mitä jos tekeekin itse sen? Ihan tavallisesta rautaputkesta tekis ja hitsais migillä kasaan, laipat tietty pitäisi teettää.. Onko kukaan ässään tehnyt?
Soitin kyllä promolle ja löytyy sarjoja, mutta mielellään tekisin itse sen, jos tietotaito riittää. Ja luultavasti oma tekonen on edullisempi.
Comment
-
niin vähän arvelinkin. no ei se tuo promon versiokaan täysin valmis ole.. turbon ja hukkiksen laippa täytyy itse hitsata ja pinnoitus pitää itse tehdä.. Mutta kyllähän tigillä nuo vois hitsauttaa niin kestäiskin varmaan.
Comment
-
Täällä on pakosarjan teosta juttua http://www.audiclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=9088
siellä on puhuttu myös hitsauksesta. Migilläkin saa siistiä jälkeä jos on osaava kaveri hitsaamassa. Tigilläkin saa huonon sauman jos ei osaa hitsata.
Comment
-
Tuo valaisikin monta asiaa. Eli voishan sitä itsekkin ainakin yrittää.. Heppaa vaikka itse migillä pisteillä kiinni ja lopullisen version hitsauttaa kasaan tigillä, vai mitä? Tuo materiaali valinta jäi vielä epäselväksi eli mikä on parempaa mustaa kuin vesijohtoputki, joka tuossa linkissä mainittiin? Koululla voi varmaan tuon päästön tehdä jos mahtuu uuniin sarja. Vois tietty harjoitella ensin projektiautoon tuota sarjantekoa ennen kuin käyttöauton pilaa.
Comment
-
löytyi lisää kivaa pakosarjasta! Eli se onkin halki luultavasti ainakin 5 kohdasta. Pakosarjan alapuolelta katsoin niin 3 ja 4 pytyn putket halki ja kakkonen päältä, vitonen alta, ja hukkaportin juuressa mahdollinen halkeama.. Ei sen enempää.. Korjasin väliaikaisesti pakoputken paikka tahnalla ja koneen äänet muuttui aivan älyttömästi.. Turbo/pakosarja ei suhise läheskään niin paljon kuin ennen ja bypassin ääni on paljon pehmeämpi(uitin sitä WD-40:sellä).. Laitoin takaisin tuon bypassin eilisen säikähdyksen jälkeen..
Comment
Comment