Eli sisään ajettu lötkö ja kone jo kummittelee.
Onko kannen vuodot tyypillisiä aivan kuin tämä vuotaisi lähes koko pituudeltaan mutta ainakin keskimmäisiltä pytyiltä, pakokaasu "tuoksuu" kylmällä koneella makealta lämpimällä koneella on niin kirpeän tuoksuinen. Mistähän tämä johtuu liekkö korjaantuisi pahvin vaihdolla??
Miten lämpömittarin temppuilu alku kesän pelasi, enää ei värähdäkkään
pystyykö anturia korjaamaan (tinaukset ynm?) hintaa merkki liikkeessä 90e
saako muualta?
Itse en ole onnistunut löytämään.
EDIT:
Kysytään nyt samaan hengen vetoon vielä automaatti öljyjen vaihdosta.
Eli autossa ei mitään dokumenttia milloin vaihdettu itse olen ajanut autolla n.20 000
Meneeköhän laatikko sekasin jos lähtee mahdollinen "kura" liikkeelle. Hienosti se vielä pelaa ja vaihtaa mutta kuinka kauan..
Ottaako korjaamot minkäänlaista vastuuta jos ei pelaa vaihdon jälkeen ajattelin käyttää joko Veholla / Raskoneella sen verran edulliset oli hinnat..
Onko kannen vuodot tyypillisiä aivan kuin tämä vuotaisi lähes koko pituudeltaan mutta ainakin keskimmäisiltä pytyiltä, pakokaasu "tuoksuu" kylmällä koneella makealta lämpimällä koneella on niin kirpeän tuoksuinen. Mistähän tämä johtuu liekkö korjaantuisi pahvin vaihdolla??
Miten lämpömittarin temppuilu alku kesän pelasi, enää ei värähdäkkään
pystyykö anturia korjaamaan (tinaukset ynm?) hintaa merkki liikkeessä 90e
saako muualta?
Itse en ole onnistunut löytämään.
EDIT:
Kysytään nyt samaan hengen vetoon vielä automaatti öljyjen vaihdosta.
Eli autossa ei mitään dokumenttia milloin vaihdettu itse olen ajanut autolla n.20 000
Meneeköhän laatikko sekasin jos lähtee mahdollinen "kura" liikkeelle. Hienosti se vielä pelaa ja vaihtaa mutta kuinka kauan..
Ottaako korjaamot minkäänlaista vastuuta jos ei pelaa vaihdon jälkeen ajattelin käyttää joko Veholla / Raskoneella sen verran edulliset oli hinnat..
Comment