Taas näitä mystisiä S4 toimintoja...
Aluksi rupesi röpeltämään kunnolla meno puutuen täysin täydellä kuormalla ja sitten jo pienilläkin. Tulpat vaihtoon ja jee jee, kaikki toimi.
Sitten alkoi havaita täydellä kuormalla välillä ihan vähän hyytymistä ajoittain, ikäänkuin aivan pieni röpellys (huomaa koneen äänestä). Ilmamassa tekee siinä kohtaa pienen kuopan ja meno saattaa jatkua kasvavasti tämän jälkeen. Vaihdoin puolat ja ei vaikutusta + että melko heti tämän perään alkoi radalla tekemään ajoittain kunnon röpellystä, jolloin hyytyi täysin ja lähti taas yhtä-äkkiä täysillä eteen päin. Tien päällä en ole saanut kertaakaan täyttä röpellystä tulppien jälkeen mutta radalla ihan satunnaisesti tai vähään aikaan ei ollenkaan.
Nyt taas logittelin tätä tien päällä juuri ja juuri havaittavaa tehokuoppaa, moottorin äänestä tunnistaa ja ilmamassa ikäänkuin jää vähäksi aikaa samaan tasoon ja jatkaa sitten kasvuaan. Mutta nyt huomasin tällä kertaa myös sellaisen, että tuon tehon menetyksen kohdalla kaasuläppä menee 100%=>50% , joten ei ihme ettei nyt vedä täysillä ! Ahdot tippuu 0.1 bar.
Siis WTF ?
Sytkävahvistimet on tilattu ja saa ne kohta. Voiko se ruokkia noita kaikkia vikoja ? tien päällä täysi röpellys lähti heti tulppien vaihdolla ja tilalle tuli satunnainen pieni tehonmenetys yli 300 g ilmamassoilla ainoastaan. Radalla kovalla rasituksella saa lisäksi todella harvoin täyden röpellyksen.
EGT on uudet ja logitettu toimivan.
MAF on uusi ja toimii
Kaasuläppä on sopeutettu ja OK toimii
Puolat/tulpat uudet
Ilmansuodatin uusi
Ei katteja putkistossa
Ja sokerina pohjalla => EI VIKAKOODEJA TIETENKÄÄN.
Aluksi rupesi röpeltämään kunnolla meno puutuen täysin täydellä kuormalla ja sitten jo pienilläkin. Tulpat vaihtoon ja jee jee, kaikki toimi.
Sitten alkoi havaita täydellä kuormalla välillä ihan vähän hyytymistä ajoittain, ikäänkuin aivan pieni röpellys (huomaa koneen äänestä). Ilmamassa tekee siinä kohtaa pienen kuopan ja meno saattaa jatkua kasvavasti tämän jälkeen. Vaihdoin puolat ja ei vaikutusta + että melko heti tämän perään alkoi radalla tekemään ajoittain kunnon röpellystä, jolloin hyytyi täysin ja lähti taas yhtä-äkkiä täysillä eteen päin. Tien päällä en ole saanut kertaakaan täyttä röpellystä tulppien jälkeen mutta radalla ihan satunnaisesti tai vähään aikaan ei ollenkaan.
Nyt taas logittelin tätä tien päällä juuri ja juuri havaittavaa tehokuoppaa, moottorin äänestä tunnistaa ja ilmamassa ikäänkuin jää vähäksi aikaa samaan tasoon ja jatkaa sitten kasvuaan. Mutta nyt huomasin tällä kertaa myös sellaisen, että tuon tehon menetyksen kohdalla kaasuläppä menee 100%=>50% , joten ei ihme ettei nyt vedä täysillä ! Ahdot tippuu 0.1 bar.
Siis WTF ?
Sytkävahvistimet on tilattu ja saa ne kohta. Voiko se ruokkia noita kaikkia vikoja ? tien päällä täysi röpellys lähti heti tulppien vaihdolla ja tilalle tuli satunnainen pieni tehonmenetys yli 300 g ilmamassoilla ainoastaan. Radalla kovalla rasituksella saa lisäksi todella harvoin täyden röpellyksen.
EGT on uudet ja logitettu toimivan.
MAF on uusi ja toimii
Kaasuläppä on sopeutettu ja OK toimii
Puolat/tulpat uudet
Ilmansuodatin uusi
Ei katteja putkistossa
Ja sokerina pohjalla => EI VIKAKOODEJA TIETENKÄÄN.
Comment