Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B6 Perä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A4 B6 Perä

    Haettuani auton (edullisesta) merkkihuollosta männä päivänä huoltoukko löi semmosen rätingin eteen että takaperän vetoakselien stefat olisi syytä vaihtaa. Itse en ole koskaan kyseistä toimenpidettä suorittanut ja ei oikeen toi Pörhön huoltopalvelukaan houkuttele niin aloin kyseleen täältä josko joku olisi joskus nuo stefat vaihtanut?

    Eli miten käytännössä onnistuu? Joutuu vissiin purkaan tukivarsia sun muuta hilpettä ensin poies jotta pääsee vetareihin käsiksi?

    Lähtevätkö vetarit tuosta vain pultit löysäämällä vai joutuuko levittään koko askin paloiksi?

    Onko jotain muuta mitä pitäs muistaa?
    Viimeksi muokannut Heksa; 20.10.2010, 20:35.

  • #2
    Tässä vissiin puhutaan etuperän stefoista?

    Akselit saattaa lähtee mitään purkamatta välistä pois kun avaa sisäpään laipasta 6 pulttia ja napapultin. Sit se sisäpään laippa on vissiin pultilla kiinni siel perässä. Sit vaan nykäsee vanhan stefan pois ja naputtelee varovasti uuden tilalle. Vanha stefa saattaa olla melko kovasti kiinni et voimaa ja väkivaltaa joutuu käyttää. Ja kun on uutta laittamassa ni muistaa vähän sipasta öljyy siihen sit. Laatikko öljyt varmaan kantsii sit samalla vaihtaa kun sieltä taitaa sitä vähän kuitenki tulla ulos.

    Comment


    • #3
      Itse asiassa takaperää tarkoitin :) Anteeksi maalaisuuteni...

      Comment

      Working...
      X