Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kampiakseli 2.2 20vt AAN

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Kyllä AAN:n kaksoismassaankin saa ihan pitävää kytkintä, ei tarvitse sen takia kiinteään limppuun vaihtaa.
    Saa juu, mutta kiinteän pyörän saa n.50-80 eurolla ja siihen joku pätevä asetelma ja levy, niin onpahan yksi "murhe" vähemmän=)

    useasti menee pultti
    Niinhän tuo tuppaa olemaan=(

    Ja listastahan unohtui toki downpipe ja välijäähy + putket.
    Jos jollain tarve itseltä löytyy 2.5" silikoni ahtoputkia ja kiillotettua happosta putkea

    Comment


      #32
      Alkuperäinen kirjoittaja GTI 2.0 Näytä viesti
      Saa juu, mutta kiinteän pyörän saa n.50-80 eurolla ja siihen joku pätevä asetelma ja levy, niin onpahan yksi "murhe" vähemmän
      tuo 50-80eur on mielestäni pikkasen alakanttiin,S2 3B kiinteästä pyörästä joutuu pulittamaan lähemmäs 200eur.

      Comment


        #33
        Jos kiinteitä pyöriä oikeasti olis 50-80e hintaan tarjolla niin minulla olisi niitä useita hyllyssä.

        Comment


          #34
          Jos kiinteitä pyöriä oikeasti olis 50-80e hintaan tarjolla niin minulla olisi niitä useita hyllyssä.
          Eikös 10Vt limppu ole sama? Voihan tuo olla sitten hieman alakanttiin...

          Kessu mites tuo 10Vt alakerta + laatikko? hakuja?

          Comment


            #35
            Alkuperäinen kirjoittaja GTI 2.0 Näytä viesti
            Eikös 10Vt limppu ole sama? Voihan tuo olla sitten hieman alakanttiin...

            Kessu mites tuo 10Vt alakerta + laatikko? hakuja?
            ei ole sama ei,10vt=016 vaihteistolle,S2 3B=01a/01e vaihteistolle.

            200 3b on sama kuin loppupään 10vt moottoreissa

            ilmoittele hinta??
            Viimeksi muokannut kessu74; 18.10.2010, 22:17.

            Comment


            • #36
              Tähän vielä palatakseni...kävin viikonloppuna ostaa ton Pekan alakerran http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=92518. Luulis kestävän mun tehotavoitteilla (400-450hv) hyvin tuo alakerta. Huomenna vien tuon koneistamoon ja sitten mäntiä tilaamaan kun saa tiedon meneekö hoonaamalla vai porataanko.

              Comment


                #37
                Tarkoitat varmaan, että millä halkaisijalla männät, ei taida vakiomännät taipua 22mm tapille ;)

                Comment


                • #38
                  Alkuperäinen kirjoittaja gedu Näytä viesti
                  Tarkoitat varmaan, että millä halkaisijalla männät, ei taida vakiomännät taipua 22mm tapille ;)
                  Täh? Mäntiähän tuossa ei tullu lainkaan mukana kun ne on sulanut suurimmaksi osaksi. Ja sulaa alumiinia männistä oli sylinteriputkien päissä. Siksi ei tiennyt ennen ku vie koneistamoon että joutuuko poraamaan vai meneekö pelkällä hoonilla. Nyt tuo on jo hoonattu eikä vaatinut porausta. Pytyt on myös hyvinkin säilynyt mitoissaan eli tarkasti oli kaikki ollu koneistamon mittauksessa 81.52mm. Eli koko 81.5mm säilyy halkaisijana ja siihen tilaan JE takomännät 22mm tapilla.

                  Comment


                    #39
                    Juu ei tullut mäntiä ei. Tarkoitin vain sitä, että vakio ylikokomännäthän tuohon ei siis mene.

                    Comment


                      #40
                      Mitäs mieltä gurut on noista alakerran laakereista, lähinnä siis runkolaakereista, että kummatko on paremmat, kiinteillä vai erillisillä päittäislaakereilla? Törmäsin vaan semmoseen juttuun, et katukäyttöön tulevaan koneeseen ehdottomasti runkolaakerit erillisillä päittäislaakereilla. Liikkuvat ja jakavat paineen jotenki tasaisemmin..? Onko ihan huuhaata?

                      Comment


                      • #41
                        Ehdottomasti erilliset päittäislaakerit, jos vain lohkossa on paikka niille. Ovat huomattavasti suuremmalla laakeripinnalla kuin kiinteissä.

                        Comment


                        • #42
                          Mulla olisi AAN-koneisen Urssin kampiakseli vaihdon tarpeessa, mistähän lähtisi etsimään osaa käytettynä ja missä hintaluokassa nämä yleensäkin pyörivät?

                          Uudet taitavat olla erittäin kalliita vai kuinka?

                          Comment


                            #43
                            Tuossa on listaa minkä konetyyppien kampura on vaihtokelpoinen AAN:n kanssa: KU, KZ, HX, NF, AAR, 3B, AAN, HY, NG, 7A, NM, JT, KX, KV, ABY, RR voi olla et joku tyyppi vielä puuttuu listasta.

                            Comment


                              #44
                              Nm ei ole,lyhyemmällä iskulla.

                              Comment

                              Working...
                              X