Ensimmäisenä postauksena heti suoraan asiaan;
Tuollainen 89 lötkö tuli hommattua k-jetillä varustettuna. Ongelmia alkoi ilmaantua seuraavasti:
Tyhjäkäynti on joskus 1300 rpm ja joskus saattaa aaltoilla ihan itsekseen. Saattaa pysyä pitkään n. 2500 rpm kohdalla ja yhtäkkiä pudota alas. Välillä tosin saattaa käydä normaalia 900 rpm.
Konehuoneen puolella olevasta sulakerasiasta k-jetin rele ( olikohan 326) on myös alkanut pätkiä ja räpsytellä itsekseen auton käydessä. Haenko uuden releen suosiolla?
Kuskin jalkatilassa oleva siemenssin boksi ( vasemmalla konepellin aukaisumekanismin alapuolella) on ollut joskus auton käydessä irti. Vaikuttaa ilmeisesti myös tyhjäkäyntimoottorin toimintaan?
Auto tosiaan seisoi pari vuotta kunnes ostin pois, vaihdoin bensiinit uusiin sytkäosien kera. Auto pelasi leimalla hienosti ja päästötkin olivat hyvät.
Vinkkejä siis tuohon yhden releen naksumiseen ja tyhjäkäynnin sekoiluun?
Tuollainen 89 lötkö tuli hommattua k-jetillä varustettuna. Ongelmia alkoi ilmaantua seuraavasti:
Tyhjäkäynti on joskus 1300 rpm ja joskus saattaa aaltoilla ihan itsekseen. Saattaa pysyä pitkään n. 2500 rpm kohdalla ja yhtäkkiä pudota alas. Välillä tosin saattaa käydä normaalia 900 rpm.
Konehuoneen puolella olevasta sulakerasiasta k-jetin rele ( olikohan 326) on myös alkanut pätkiä ja räpsytellä itsekseen auton käydessä. Haenko uuden releen suosiolla?
Kuskin jalkatilassa oleva siemenssin boksi ( vasemmalla konepellin aukaisumekanismin alapuolella) on ollut joskus auton käydessä irti. Vaikuttaa ilmeisesti myös tyhjäkäyntimoottorin toimintaan?
Auto tosiaan seisoi pari vuotta kunnes ostin pois, vaihdoin bensiinit uusiin sytkäosien kera. Auto pelasi leimalla hienosti ja päästötkin olivat hyvät.
Vinkkejä siis tuohon yhden releen naksumiseen ja tyhjäkäynnin sekoiluun?
Comment