Olisiko kellään heittää parasta arvausta miksi Kytkin ravistaa kun autolla lähtee liikkeelle. Tämä tapahtuu vain silloin kun auto on seissyt esim. yön yli. Kun kone lämpenee ei ravistusta tapahdu????
Sitt sellainen juttu että joka aamu tätä ei tapahdu..
Rouvaseni sanoi että "minusta tuntuu että kytkin ravistaa aina kun on ollut kosteaa" Mietin että mitä muutoksia kytkimeen voi tapahtua mikäli kosteutta on ilmassa....vastaus ei mitään mutta ajonvakausjärjestelmälle voi!!!! Voiko esim sutimisenestojärjetelmä tuoda samanlaisen "kytkin ravistaa efektin" jos laite luulee jommankumman renkaan sutimisen?
Olen ottanut ajonvakausjärjetelmän manuaalisesti pois päältä useimpina aamuina ...ei ravista.!!!
Ei muuta kuin auto testiin
Tuumasta toimeen ja vcds kiinni /abs/grafiikka ja anturit seurantaan
Eipä tietenkään mitään omituista lukuunottamatta yhtä kierroslukuromahdusta oikeanpuoleisen etu pään mittauksissa.
Olisko olemassa jotain muuta anturintia mikä voisi liittyä asiaan????
Olisiko kenelläkään käsitystä siitä montako (esp) suunta-anturia on ja missä net mahdollisesti sijaitsee.
Sitt sellainen juttu että joka aamu tätä ei tapahdu..
Rouvaseni sanoi että "minusta tuntuu että kytkin ravistaa aina kun on ollut kosteaa" Mietin että mitä muutoksia kytkimeen voi tapahtua mikäli kosteutta on ilmassa....vastaus ei mitään mutta ajonvakausjärjestelmälle voi!!!! Voiko esim sutimisenestojärjetelmä tuoda samanlaisen "kytkin ravistaa efektin" jos laite luulee jommankumman renkaan sutimisen?
Olen ottanut ajonvakausjärjetelmän manuaalisesti pois päältä useimpina aamuina ...ei ravista.!!!
Ei muuta kuin auto testiin
Tuumasta toimeen ja vcds kiinni /abs/grafiikka ja anturit seurantaan
Eipä tietenkään mitään omituista lukuunottamatta yhtä kierroslukuromahdusta oikeanpuoleisen etu pään mittauksissa.
Olisko olemassa jotain muuta anturintia mikä voisi liittyä asiaan????
Olisiko kenelläkään käsitystä siitä montako (esp) suunta-anturia on ja missä net mahdollisesti sijaitsee.
Comment