Noniin.
Kun sai tuon moniurahihnan kiristimen kuntoon niin oli kai sitten jo aikakin että joku muu paikka antautuu.
Eli siis kysymyksessä seuraavanlainen ongelma:
Eilen illalla mittailiin 0-100km/h, varttimailia ym. gps:n avulla. Tuli siinä sitten otettua useampi veto (joku kymmenkunta yhteensä) luonnollisesti paikaltaan lähtien. Illalla en huomannut autossa mitään outoa, mutta tänä aamuna töihin lähtiessä kytkin tuntui luistavan erityisesti 3. ja 4. vaihteella ripeissä kiihdytyksissä.
Vaihteet menee kyllä hyvin päälle ja normaalisti ajellessa kytkin pelaa, mutta rivakammin kiihdyttäessä jossain kolmen tonnin kieppeillä kytkin alkaa luistaa jonkin verran.
Autolla on ajettu n.235tkm, joten kai se kytkin vaan sitten tuli tiensä päähän?
Minkälaista kytkintä suosittelisitte? (mistä ja paljonko osat maksaa?) Ei ole tarkoitus piristellä ja autokin olisi tarkoitus hukata jonnekkin mahd. ensi kesänä.
Ja vielä, minkä kaltainen operaatio tuo laatikon irrotus on?
Kun sai tuon moniurahihnan kiristimen kuntoon niin oli kai sitten jo aikakin että joku muu paikka antautuu.
Eli siis kysymyksessä seuraavanlainen ongelma:
Eilen illalla mittailiin 0-100km/h, varttimailia ym. gps:n avulla. Tuli siinä sitten otettua useampi veto (joku kymmenkunta yhteensä) luonnollisesti paikaltaan lähtien. Illalla en huomannut autossa mitään outoa, mutta tänä aamuna töihin lähtiessä kytkin tuntui luistavan erityisesti 3. ja 4. vaihteella ripeissä kiihdytyksissä.
Vaihteet menee kyllä hyvin päälle ja normaalisti ajellessa kytkin pelaa, mutta rivakammin kiihdyttäessä jossain kolmen tonnin kieppeillä kytkin alkaa luistaa jonkin verran.
Autolla on ajettu n.235tkm, joten kai se kytkin vaan sitten tuli tiensä päähän?
Minkälaista kytkintä suosittelisitte? (mistä ja paljonko osat maksaa?) Ei ole tarkoitus piristellä ja autokin olisi tarkoitus hukata jonnekkin mahd. ensi kesänä.
Ja vielä, minkä kaltainen operaatio tuo laatikon irrotus on?
Comment