Olen lueskellut muutaman illan foorumia etsiskellen kytkin ongelmaan ratkaisua, mutta samanlaista ongelmaa ei ole tullut vastaan,
Eli kytkin irroittaa välillä ja välillä ei.
Esimerkiksi näin:
Autoa maalatessa pienessä tallissa kytkin ei irroittanut, kun piti siirtää autoa. Viikon kuluttua ilman että kytkimeen oli koskettu, se alkoi toimimaan taas.
Työsylinteri tarkastettiin, eikä mitään vikaa siinä havaittu.
Ja tässä vaiheessa kytkin pelitti normaalisti
3 viikkoa ajeltuani totesin liikenteessä että kytkin ei enään irroita, olin noin kilometri ennen havaintoa ollut liikenne valoissa joissa kytkin vielä toimi.
Kytkintä on ilmattu useaan kertaan nyt toimimisen loputtua, mutta ei apua.
Nestettä ei vuoda.
Tutkittiin tänään vielä kytkinletku/putki veden alla laittamalla letkuun painetta eikä ainakaan havaittu että olis vuotanu mistään.
Autossa on Sachs race asetelma, sintteri levy, Alconin pääsylinteri ja Ojennuksen vauhtipyörä.
Tosiaan auto on mikapetterin joka topikin teki, jta näköjään kävi vähän puukottamassa topikkia.
Eli kytkin irroittaa välillä ja välillä ei.
Esimerkiksi näin:
Autoa maalatessa pienessä tallissa kytkin ei irroittanut, kun piti siirtää autoa. Viikon kuluttua ilman että kytkimeen oli koskettu, se alkoi toimimaan taas.
Työsylinteri tarkastettiin, eikä mitään vikaa siinä havaittu.
Ja tässä vaiheessa kytkin pelitti normaalisti
3 viikkoa ajeltuani totesin liikenteessä että kytkin ei enään irroita, olin noin kilometri ennen havaintoa ollut liikenne valoissa joissa kytkin vielä toimi.
Kytkintä on ilmattu useaan kertaan nyt toimimisen loputtua, mutta ei apua.
Nestettä ei vuoda.
Tutkittiin tänään vielä kytkinletku/putki veden alla laittamalla letkuun painetta eikä ainakaan havaittu että olis vuotanu mistään.
Autossa on Sachs race asetelma, sintteri levy, Alconin pääsylinteri ja Ojennuksen vauhtipyörä.
Tosiaan auto on mikapetterin joka topikin teki, jta näköjään kävi vähän puukottamassa topikkia.
Comment