Eli onko aivan mahdoton homma tehdä itte? Pitääkö purkaa miten paljo?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
-02 AKEn termostaatin vaihto
Collapse
X
-
Saa vaihdettua ilman keulaa huoltoasentoon, eikä tartte koskea jakopäähän. Kun tietää mitä tekee, niin pikku taiteilulla menee, kuhan ei tiputa pultteja sinne jakopäähän:)
En epäile yhtään etteikö sitä onnistuisi vaihtamaan ilman keulan purkua, mutta siinä kohtaan kyllä pääse ärräpäitä kun pultti tipahtaa jakopääkopan sisään.
Taitaa omalla tavalla olla 50/60 kumpi on järkevämpi tyyli, suosiolla keula purkuun vai ottaako "riskin" että tarvii kesken hommaa ruveta availemaan keulaa.
Comment
-
Lyhyesti ohjeet.
kotelot pois koneen päältä ja repsikan puoleinen remmikotelo pois.
kotelon takimmainen osa irti koneesta ja kääntää se pystyyn.
(joutuu käyttämään voimaa melkoisesti, eikä kannata kylmää koppaa lujasti vääntää ettei halkea)Itse lämmitin vähän kuumailmapuhalt.
sitten jo näkyy pultit jolla termarinkoppa on kiinni.
dieselissä oli kolmas pultti lähellä letkulähtöä.
koppaa saa vedettyä sen verran sivulle että uuden termarin saa hihnan välistä vaihdettua.(hihnaa joutuu aika paljon taivuttaa)
ps. varo tiputtamasta pultteja hihnan väliin.
Comment
Comment