Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi S4 B5 putkisto

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi S4 B5 putkisto

    hei!

    aattelin lastuttaa tälläsen -99 ässän ja oon lukenu et putkisto kannattaa uusia samalla. minkälainen työ on tälläsestä putkisto irottaa? kuvia jos löytyy nii laittakaa ihmeessä.

  • #2
    Eipä siinä ole mitään ihmeellistä. Pultit pois ja pudottaa vanhan alas, uusi tilalle ja pultit takaisin. Toki ne kumit pitää siirtää vanhasta putkesta uuteen.

    Comment


    • #3
      OT: Missä kuussa tuo äsSäsi on valmistettu? Mulla olis ylimääräsenä MTM:n lastu. Ollut kiinni 9.11.1999 valmistuneessa S4:ssa. Lastulla 320/550 tehot.

      Comment


      • #4
        aattelin kyllä et käyn karalalla. kytkinpaketti pitäis uusia samalla mikä ois hyvä jos joskus meinaa enempi tehoo ottaa, eikä sais mielellään olla mikään on\off malli. onko kova homma vaihtaa kytkin tähä?
        Viimeksi muokannut vaggi; 5.9.2010, 13:46.

        Comment


        • #5
          nii ja jos teillä on kuvia omista downpipe kyhäyksistä nii pistäkääpä näytille.

          Comment


          • #6
            Kyllä tuo MTM:n lastu kannattaisi ennemmin laittaa kuin Karalan. Veikkaisin ettei hintakaan ole paha.

            Kytkimen vaihto ei ole kovin mukava, itse olen ottanut koneen pois jos kytkintä on tarvinut vaihtaa.

            Comment


            • #7
              MTM näyttäisi olevan 800e. Ei tosiaan paha tuotteesta joka tosiaan toimii eikä meinaa toimia.

              Comment


              • #8
                Rahaa ja hermoja säästävänä vinkkinä lue nuo läpi ennen kun kyselet enempiä

                mistä softa B5 RS4:een

                Nyt kaikki S4:sta.. (B5 2.7T)


                Ja Paljon lisää löytyy haulla..

                Comment


                • #9
                  Näyttää MTM lupaavan hieman alakanttiin tehot tuolle lastulle, penkistä tuli lastulla aikoinaan juuri tuo 320/550. Ja tuo MTM:n lastu todellakin joutilaana ja ajattelin hinnaksi 250€+toim.kulut, vaatii tosin osaavan asentajan (Mikko Tuomi-Autodebil / LMS). Mutta voi laittaa YV jos kiinnostaa, ei siitä sen enempää alkaa muuten menemään myyntipalstaksi tämä topic..:)

                  Comment


                  • #10
                    onko tässä paketissa sama mtm softa, mutta vaan putkiston kera?

                    http://www.mtm-online.de/en/Audi/S4-...T=m0s4265345qx

                    mikä kytkinpaketti ois hyvä ja mistä ootte ostellu?
                    ja mitä muuta kannataa päivittää?

                    Comment


                    • #11
                      Kyseisessä MTM paketissa on siis lastu + downpipet + cat-back putki.

                      Downpipe = putki ahtimelta joko catille tai ässän tapauksessa catti on kiinni downpipessä
                      Cat-back putki = loppuosa putkistosta catin jälkeen

                      tuon cat-backin vaihtaa helposti, mutta down paippien kanssa joudut tekemään hommaa vähän enemmän.

                      Jos haet alle 500hv tehoja niin laita RS4 kytkin. Kustantaa osina 350€ luokkaa, kun ihan laakkoselta ostin. Vaihto-osana, jolloin annoin vanhan kytkimen takaisin (en kylläkään maininnut, että palautuksena tuli S4 kytkin eikä RS4;). Kyllähän niitä on vaikka mitä muitakin. Joillain ei kytkimet riitä/pidä, mutta tuo on ollut itselleni riittävä.
                      Jos varttia alat harrastamaan, niin sitten ehkä jämäkämpi parempi.

                      Päivitä
                      - by-pass venat 710N malleihin
                      - throttle body (kaasuläppän edessä oleva kumihaara), samco tai vastaava
                      - f-letku

                      Nuo tulee sinulta rikkoutumaan ennemmin tai myöhemmin. Parempi vaihtaa ne heti.
                      Noista löytyy kyllä hauilla tietoa
                      Viimeksi muokannut Marko77; 17.10.2010, 12:49.

                      Comment

                      Working...
                      X