Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Tyhjäkäynti S6 4,2 Quattro -96

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Tyhjäkäynti S6 4,2 Quattro -96

    Ongelmana nopen kiihdytyksen jälkeen nopeassa jarrutuksessa auto saattaa sammua tai tyhjäkäynti jää vaeltamaan 300-1200 rpm välille.
    Rauhoittuu kun siirtää vaihteen N asentoon. Oma epäilys imusarjan keulassa oleva tyhjäkäynti sensori/ säädin, ilmavuoto tai mäntä jumittaa.
    onko kellään kokemuksia asiasta, imusarjan tiiviste on vaihdettu. Vai onkohan vika turbiinissa tai laatikon ohjausyksikössä. Muuten pelittää ihan normisti ja vaihtaa nätisti.

    #2
    Näetkö ajonopeuden ilmastointilaitteen diagnostiikasta kanavalta 17?
    sisäkierto + ylänuoli vie diagnostiikkaan ja lämmönsäädöllä kelataan 17 kohdalle ja sisäkiertonapilla valitaan kanava näyttöön.

    Comment


    • #3
      ihan mielenkiinnosta, onko jollain sivuilla ohjetta että miten mitäkin näkyy tuosta ilmastoinnin näytöstä?

      Comment


        #4
        Onnistuukohan samalla tapaa kuin TT:hen

        Comment


          #5
          Porukoiden A8:ssa oli vähän saman tapaista vikaa, mutta oireet oli lähinnä matka-ajossa. Jos nosti jalan kaasulta niin moottori saatto sammua, risteyksissä kierrokset meni matalle.
          Vikana tuossa oli haljennu huohotinletku (vai oliko se ne niitä kansien takana olevia letkuja).

          Comment

          Working...
          X