Ongelmana nopen kiihdytyksen jälkeen nopeassa jarrutuksessa auto saattaa sammua tai tyhjäkäynti jää vaeltamaan 300-1200 rpm välille.
Rauhoittuu kun siirtää vaihteen N asentoon. Oma epäilys imusarjan keulassa oleva tyhjäkäynti sensori/ säädin, ilmavuoto tai mäntä jumittaa.
onko kellään kokemuksia asiasta, imusarjan tiiviste on vaihdettu. Vai onkohan vika turbiinissa tai laatikon ohjausyksikössä. Muuten pelittää ihan normisti ja vaihtaa nätisti.
Rauhoittuu kun siirtää vaihteen N asentoon. Oma epäilys imusarjan keulassa oleva tyhjäkäynti sensori/ säädin, ilmavuoto tai mäntä jumittaa.
onko kellään kokemuksia asiasta, imusarjan tiiviste on vaihdettu. Vai onkohan vika turbiinissa tai laatikon ohjausyksikössä. Muuten pelittää ihan normisti ja vaihtaa nätisti.
Comment