1. Huollon ohjekirjassa ei sanota mitään runkolinjan avaus/kiristys järjestyksestä. Onko tässä tapauksessa runkolinja tarkistettava tai porattava kampiakselin irroittamisen jälkeen?
2. Mitä materiaalia sylinterit ovat? Moottoriin ei ole saatavana ylikokomäntiä, eli onko lohko porattavissa?
--> sylinterin yläpinnasta 4-5mm ja alaosa on alumiinia. Itse sylinterin pinta terästä, jossa selvää ruostetta ja pinta on magneettista. Onko siis valun sisällä putki?
Tähän en tarvitse mutu vastauksia vaan asiasta oikeasti tietävät ja kyseisen moottorin kanssa puuhanneet vastatkoot.
2. Mitä materiaalia sylinterit ovat? Moottoriin ei ole saatavana ylikokomäntiä, eli onko lohko porattavissa?
--> sylinterin yläpinnasta 4-5mm ja alaosa on alumiinia. Itse sylinterin pinta terästä, jossa selvää ruostetta ja pinta on magneettista. Onko siis valun sisällä putki?
Tähän en tarvitse mutu vastauksia vaan asiasta oikeasti tietävät ja kyseisen moottorin kanssa puuhanneet vastatkoot.