Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

a4 4cyl>5cyl swap

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • a4 4cyl>5cyl swap

    TA finaalit päätty mukavasti. Todennäkösesti kampiakselin hammasratas irtosi tai kiila petti. Eli kilpuriin olis nyt hyvä syy vaihtaa 5 cyl kone.
    Miten tuommonen kone asettuu nykyieseen laatikkoon (dwr) ?
    Vai tarviiko katella varaosa s4 josta laatikkokin. Kuinkas sitten kardaani , vetarit, vivusto sopii jos laatikon joutuu vaihtamaan? Dahlbäck suosittelee omissa viritysseteissään vaihdettavaksi rs2 laatikkoa 1.8t jatkoksi, joten ei kai se voi mahoton homma olla. Syyläri tietty konttiin ja etukehikko uusiksi..

    #2
    Menee laatikot ristiin joka suuntaan senkus pulttia vääntää.

    Comment


    • #3
      Entäs nykyinen kytkin joka Tepon myymä 240mm ja sintteri + s2 asetelma? Käykö esim 3b mottiin jota tarjottu

      Comment


        #4
        S2 3B yhdistelmän tepolta saa toki. Voi vaan olla, että 3B mitoilla olevan vauhtipyörän tarvitset (en ole varma alkuunkaan kyllä)

        Comment


          #5
          Pitäis käydä kytkinosat mutta tietty vp pitää olla vitoskoneesta. Teppo vahvistanee.

          Comment

          Working...
          X