TA finaalit päätty mukavasti. Todennäkösesti kampiakselin hammasratas irtosi tai kiila petti. Eli kilpuriin olis nyt hyvä syy vaihtaa 5 cyl kone.
Miten tuommonen kone asettuu nykyieseen laatikkoon (dwr) ?
Vai tarviiko katella varaosa s4 josta laatikkokin. Kuinkas sitten kardaani , vetarit, vivusto sopii jos laatikon joutuu vaihtamaan? Dahlbäck suosittelee omissa viritysseteissään vaihdettavaksi rs2 laatikkoa 1.8t jatkoksi, joten ei kai se voi mahoton homma olla. Syyläri tietty konttiin ja etukehikko uusiksi..
Miten tuommonen kone asettuu nykyieseen laatikkoon (dwr) ?
Vai tarviiko katella varaosa s4 josta laatikkokin. Kuinkas sitten kardaani , vetarit, vivusto sopii jos laatikon joutuu vaihtamaan? Dahlbäck suosittelee omissa viritysseteissään vaihdettavaksi rs2 laatikkoa 1.8t jatkoksi, joten ei kai se voi mahoton homma olla. Syyläri tietty konttiin ja etukehikko uusiksi..
Comment