Moro!
Eli laturin vaihto ja hihnapyörän tarkistus on menneillään ja muutamia asioita on vielä tietämättä jotta kyseisen operaation voi suorittaa loppuun.
Laturi leipasi eli latausloppu kokonaan. Nyt huomattiin myös erikoinen ääni konehuoneesta ja epäillään että hihnapyörä huutaa. Joten laturin vaihdon yhteydessä katsotaan sen kunto.
Eli auto alkaa olla nyt "huoltoasennossa" eli purettuna koko keula.
Edessä seuraavana viskokytkimen irroitus (taitaa olla 32-avain) tämä on todella tiukassa ja ei ole nyt varmuutta kumpaan suuntaan pitää avata? eli edestäpäin katsottuna (kun seistään auton edessä naama kohti autoa) niin avataanko se myötäpäivään (kellon mukaisesti) vai vastapäivään?
Jostakin luin tekstiä että joissain autoissa on tuo hihnapyöränpultti kertakäyttöinen ja se pitää joka kerta uusia, onko asia näin?
Onko muita ohjeita tai vinkkejä joita haluaisitte minun tietävän jotka samankaltaisia remppoja olette kyseiseen rassiin tehneet? :)
Mielelläni kuuntelen!
Kiitoksia kaikille! ja pum pum ;)
Eli laturin vaihto ja hihnapyörän tarkistus on menneillään ja muutamia asioita on vielä tietämättä jotta kyseisen operaation voi suorittaa loppuun.
Laturi leipasi eli latausloppu kokonaan. Nyt huomattiin myös erikoinen ääni konehuoneesta ja epäillään että hihnapyörä huutaa. Joten laturin vaihdon yhteydessä katsotaan sen kunto.
Eli auto alkaa olla nyt "huoltoasennossa" eli purettuna koko keula.
Edessä seuraavana viskokytkimen irroitus (taitaa olla 32-avain) tämä on todella tiukassa ja ei ole nyt varmuutta kumpaan suuntaan pitää avata? eli edestäpäin katsottuna (kun seistään auton edessä naama kohti autoa) niin avataanko se myötäpäivään (kellon mukaisesti) vai vastapäivään?
Jostakin luin tekstiä että joissain autoissa on tuo hihnapyöränpultti kertakäyttöinen ja se pitää joka kerta uusia, onko asia näin?
Onko muita ohjeita tai vinkkejä joita haluaisitte minun tietävän jotka samankaltaisia remppoja olette kyseiseen rassiin tehneet? :)
Mielelläni kuuntelen!
Kiitoksia kaikille! ja pum pum ;)
Comment