No niin. Autoni on 80 e 2.0 vm.1989. Mihin mahtaa hävitä jäähdytysnesteet järjestelmästä kun kannentiiviste ehjä (luultavasti) mutta kuskin puolelle tiputtanut glykoolia matolle jonkin verran. Konehuoneessa ei merkkejä vuodoista. Ikkunat huurussa lähes jatkuvasti mutta ei hajua sisällä. Mistä kannattaa lähteä lämmityslaitteen letkujen kuntoa tarkistelemaan?? Jalkatilasta käsin vai mistä pääsee parhaiten käsiksi letkuliitoksiin?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Jäähdytysneste katoaa??
Collapse
X
-
Myös rintapellin läpi työntyvät letkut voivat olla rapistuneet tai niissä olevat lemmarit,mutta veikkaan mielummin samaa kuin porkkis....se tuppaa audeista joskus hajoamaan....mut ei ole herkku homma vaihtaa......ainakaan audi 100:seen.
Kattele fikkarilla mistä tulee tippoja.....tai mikä kohta on märkä.
Comment
-
Sulla Joni taitaa olla ilmastointi?
Eli vanhimmiten ilmastointi alkaa haisee (bakteereita) ja kerää kosteutta.Kun pysäytät koneen niin kosteus pääsee nousemaan ylös eikä auto liiku, niin erityisesti sateella ikkunoihin kerääntyy runsaasti kosteutta.
Voit (yrittää) välttää tuota ongelmaa siten,että kun tulet parkkiin niin muutama minuutti aikaisemmin otat ilmastoinnin pois päältä jolloin ilmavirta pääsee kuivattamaan kennot eikä kosteutta ole niin paljon....näinhän ilmastointia pitäsi aina käyttää,ettei pöpöt/hajut pääse jylläämään kennossa (kosteassa)....tuppaa vaan aina unohtumaan,ainakin mulla.
Comment
-
vallijuh
mulla huurtu ikkunat viime talvena sen takia, että rintapellin ja tuulilasin välissä oleva kaukalo, josta lämppäri ottaa imuilman oli puolillaan vettä.
Se taas johtui siitä, että kaukalon pohjalla oleva vesireikä oli mennyt lehdistä tukkoon.
Helppo korjaa, kun ottaa kaukaloa peittävän muovikannen pois ja sorkkii reijän auki esim. rautalangalla,
Comment
-
vallijuh
tohon nesteen häviämiseen vielä, että munkin veikkaus on, että kenno on syöpyny puhki, mutta tohon jounin ongelmaan saattais selitys olla tuo kaukalon vesireijän tukkeutuminen.
Comment
Comment